شرکت آب و فاضلاب بوشهر
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
برنامه توسعه سازمانهاي مردم نهاد
اجرای برنامه در راستای توسعه و تقویت سازمانهای مردم نهاد در پیشگیری و مبارزه با فساد
1) ساده سازی و تسهیل روند دریافت ، تنظیم و تکمیل پرونده متقاضیان جهت دریافت حق انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش.
2) معافیتهای حق انشعاب آب و فاضلاب و تخفیف آبهاء به مددجویان بهزیستی ، کمیته امداد ، جانبازان ، خانواده شهدا ، جانبازان و آزادگان .
3) معافیتهای حق انشعاب آب و فاضلاب و تخفیف آبهاء به فضای اصلی مساجد ، حسینیه ها و گلزار شهدا.
4) بررسی و رسیدگی به گزارشات و شکایات واصله مربوطه به سازمانهای مردم نهاد و اعلام آن به مراجع ذیربط (شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور- سازمان بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری 111)
5) بررسی و تدوین برنامه ها و جزوات آموزشی به منظور ارتقاء و بهره گیری از تجارب سازمانهای موفق و توزیع آن بین مرجعین شرکت آبفا استان بوشهر.
6) ایجاد و راه اندازی سایت اینترنتی به منظور اطلاع رسانی و افزایش ارتباط با سازمان ها و اقشار مختلف مردم.
7) هماهنگی وهمکاری با استانداریها و فرمانداریها در راستای اهداف توسعه و افزایش مشارکتهای اجتماعی در قالب تشکیل سازمانهای مردم نهاد در سطح استانها.
8) بررسی راههای پیشگیری و کاهش آسیبهای سازمانی به منظور مدیریت و ساماندهی مسایل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر.
9) برنامه ریزی بمنظوراستفاده از نظرات مشورتی سازمانهای مردم نهاد،مراکز علمی ، پژوهشی،دانشگاهی و حوزوی در قالب اتاق های فکر در حوزه های مختلف اجتماعی و توانمند سازی آنها.
10) اجرای مصوبات مربوط شورای انقلاب فرهنگی وشورای فرهنگ عمومی درخصوص ارائه راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف وحجاب وسایردستورالعملهای مربوطه.
11) بررسی و پژوهش در زمینه پدیدهها و آسیبهای سازمانی با همکاری سازمانهای ذیربط.
12) ارتقاء سطح تعامل با رسانه های جمعی و مراجع مربوطه در حوزه اطلاع رسانی پیرامون امور حقوق شهروندی
13) بررسی و اظهارنظر در خصوص پیش نویس آییننامه ها، تصویب نامه ها ، دستورالعمل ها و مصوبات در زمینه موضوعات واصله از وزارت متبوع و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
14) برگزاری دوره های آموزشی تخصصی سلامت اداری برای تمامی رده های سازمانی.
15) شفاف سازی مقررات و آیین نامه های شرکت در راستای اطلاع رسانی به مراجعان .
16) شفاف سازی مراحل انجام خدمات شرکت و اطلاع رسانی آن از طریق سایت ، بروشورهای و نصب بنر در واحدهای تحت پوشش شرکت.
17) توزیع منشور اخلاقی و منشور عفاف و حجاب کارکنان به دو صورت استند ایستاده و دیواری .
18) تشویق کارکنانی که بهترین برخورد با ارباب رجوع داشته اند و اطلاع رسانی آن از طریق نشریات داخلی شرکت .
19) نظارت مستمر و مفید بر عملکرد ذیحسابان مستقر در شرکت جهت پیشگیری از بروز بعضی آسیبهای همچون معرفی پیمانکاران خاص.
20) نظارت بر عملکرد واحدهای مالی خصوصاً قسمتهایی که صورتحسابها و عملکرد دستگاه را بررسی و تایید میکنند جهت پیشگیری از درخواست وجوهی جهت تنظیم یا تایید صورت حسابهای مالی .
21) نظارت مستمر بر اداره تدارکات و خدمات خصوصاً در رابطه با خرید های انجام شده اداری و برگزاری مناقصات.
22) شفاف نمودن برگزاری مناقصات.
23) عملیاتی نمودن منشور حقوق شهروندی.
تاریخ به روز رسانی: 1399/12/19
تعداد بازدید: 5859
Powered by DorsaPortal