تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
« آگهي فراخوان عمومي شماره 15/97 » احداث شبكه جمع آوري فاضلاب محدوده بافت تاريخي شهر بوشهر قسمت دوم - ( منطقه شنبدي و دهدشتي و قسمتي از محله كوتي )

« آگهي فراخوان عمومي شماره 15/97 »

            ( مناقصه عمومي يك مرحله اي همراه با ارزيابي كيفي )          

      شركت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد اجراي پروژه هاي زير را كه بر اساس فهرست بهاي پايه سال 97 برآورد گرديده است به شرح ذيل به پيمانكار واجد صلاحيت واگذار نمايد ، لذا از كليه پيمانكاراني كه داراي سابقه كاري مرتبط و گواهي احراز صلاحيت پيمانكاري معتبر از سازمان مديريت و برنامه ريزي در رشته آب و حداقل پايه 5 هستند دعوت بعمل مي آيد كه از ساعت 13 روز شنبه مورخ 9/4/97 تا ساعت 18 روز سه شنبه مورخ 12/4/97 جهت خريد اسناد ارزيابي كيفي و مناقصه به سامانه ستاد به نشاني www.setadiran.ir مراجعه نمايند.

 

رديف

عنوان پروژه

مبلغ برآورد

( ريال )

مدت اجرا

مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار

شماره فراخوان در سامانه ستاد

1

احداث شبكه جمع آوري فاضلاب محدوده بافت تاريخي شهر بوشهر قسمت اول - ( منطقه بهبهاني و قسمتي از محله كوتي )

512/489/716/71

18 ماه

000/000/935/2 ريال

200971344000025

2

احداث شبكه جمع آوري فاضلاب محدوده بافت تاريخي شهر بوشهر قسمت دوم - ( منطقه شنبدي و دهدشتي و قسمتي از محله كوتي )

470/307/189/81

22 ماه

000/000/124/3 ريال

200971344000026

 

توضيحات :

1-         قيمت خريد اسناد براي هر پروژه 000/500 ريال مي باشد .كه مي بايست به حساب شماره 14005109559 نزد بانك مسكن شعبه مركزي بوشهر ( حساب شبا شماره 340140040000014005109559 نزد بانك مسكن شعبه مركزي بوشهر ) واريز گردد .

2-              دستگاه نظارت : مهندسين مشاور ايراناب

3-              محل تامين اعتبار : طرحهاي عمراني – اسناد خزانه اسلامي و اوراق مشاركت

4-              تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار بايستي به صورت ضمانت نامه بانكي به نفع اين شركت ارائه گردد .

5-              هزينه درج آگهي در دو نوبت و در سامانه ستاد به عهده برندگان مناقصه مي باشد .

6-         رعايت قرار دادن اسناد ارزيابي كيفي در پاكت ارزيابي كيفي و ضمانت نامه شركت در فرآيند ارجاع كار در پاكت « الف » ، اسناد دريافتي از كارفرما ، مستندات خواسته شده ، فرم خود اظهاري ، اساسنامه شركت ، آخرين آگهي تغييرات مندرج در روزنامه رسمي ( مبني بر مشخص بودن صاحب امضاي مجاز ) ، گواهي نمونه امضاي محضري صاحب امضاي مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضاي مشخص در اساسنامه يا تغيير آن ) ، گزارش حسابرس و بازرس قانوني براي آخرين سال مالي ، گواهي صلاحيت انجام كار از لحاظ ايمني از وزارت تعاون ، كار و رفاه اجتماعي و گواهي موديان مالياتي در پاكت « ب » و پيشنهاد قيمت و آناليز بها در پاكت « ج » الزامي مي باشد .

7-         آخرين مهلت بارگذاري مدارك به صورت الكترونيكي در سامانه ستاد و تحويل فيزيكي ضمانت نامه شركت در فرآيند ارجاع كار به دفتر حراست و امور محرمانه شركت تا ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 27/4/97 مي باشد . تنها پاكت « الف » ( تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار ) مي بايست به صورت فيزيكي به دفتر حراست و امور محرمانه شركت تحويل گردد.

8-         پاكتهاي مناقصه در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 27/4/97 گشوده خواهد شد . حضور يك نفر به عنوان نماينده شركت همراه با معرفي نامه در جلسه بازگشايي پاكتها بلامانع مي باشد .

9-              پيمانكار مي بايست نام پروژه را بر روي پاكت « الف » درج نمايد .

10-           كليه اسناد و مدارك ارائه شده و اسناد مناقصه مي بايست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .

11-       مدت اعتبار پيشنهاد بايد 3 ماه باشد و اين مدت بدون نياز به هيچ گونه مكاتبه اي تا 3 ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد .

12-        به پيشنهادهاي فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پيشنهادهايي كه پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهي واصل شود مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد .

13-           ساير اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج مي باشد .

 

 

دفتر قراردادها

                                                                                      شركت آب و فاضلاب استان بوشهر

رشته مورد نیاز :
آب
مبلغ برآورد :
81189307470
محل تامین اعتبار :
طرح هاي عمراني
مهلت خرید اسناد :
1397/04/12
تاریخ آگهی :
1397/04/09
تاریخ انقضا آگهی :
1397/05/18
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal