شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد نسبت به خرید 4 دستگاه پمپ دومکشه با دبی های 480 و 500 لیتر بر ثانیه مطابق مشخصات ذیل اقدام نماید ، لذا از کلیه تولیدکنندگان و فروشندگان دعوت می شود که از ساعت 13 روز چهارشنبه 20/4/97 لغایت ساعت 18 روز دوشنبه مورخ 25/4/97 جهت خرید اسناد به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
توضیحات :
1- شماره فراخوان در سامانه ستاد : 200971344000032
2- محل تامین اعتبار : طرحهای عمرانی – اسناد خزانه اسلامی
3- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 480,000,000 ریال می باشد که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد .
4- محل تحویل کالا : ایستگاه پمپاژ شهرهای کاکی و شبانکاره
5- مدت قرارداد : 6 ماه
6- قیمت خرید اسناد مناقصه 000/500 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 14005109559 نزد بانک مسکن شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره 340140040000014005109559 ) واریز گردد .
7- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 7/5/97 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی تا ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 7/5/97 به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد .
8- پاکتها در ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 8/5/97 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد .
9- هزینه درج آگهی در دو نوبت در روزنامه و در سامانه ستاد ، حمل ، تخلیه ، بارگیری ، کنترل و بازرسی کالا به عهده برنده مناقصه می باشد .
10-کالای تحویلی بایستی دارای دو سال گارانتی از زمان نصب و راه اندازی باشد .
11-پیشنهاد دهنده می بایست مالیات ، عوارض و ارزش افزوده را در قیمت پیشنهادی خود در نظر بگیرد .
12-کلیه اسناد و مدارک خواسته شده و ارائه شده از سوی پیمانکار و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
13-به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
14-رعایت قرار دادن ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت « الف » ، اسناد دریافتی از کارفرما ، مستندات خواسته شده ، پروانه کاربرد علامت استاندارد ( در صورت شمول ) ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ( مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز ) ، گواهی مؤدیان مالیاتی ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) و کاتالوگها پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز آن پاکت « ج » الزامی می باشد .
15-کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
16-مدت اعتبار پیشنهاد : 3 ماه
17- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
18-سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
دفتر قراردادها