تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
آگهی 98/20 - انجام خدمات جامع امور مشترکین مناطق چهار گانه استان بوشهر

شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد انجام خدمات جامع امور مشترکین مناطق چهار گانه استان بوشهر  را به شرح ذیل به شرکت خدماتی واجد صلاحیت واگذار نماید ، لذا از کلیه شرکتهای خدماتی که دارای تایید صلاحیت معتبر از اداره کار و امور اجتماعی در کد خدمات عمومی هستند دعوت بعمل می آید که از ساعت 10 روز شنبه مورخ 21/2/98 لغایت ساعت 18 روز سه شنبه مورخ 24/2/98 جهت خرید اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

ردیف

عنوان پروژه

مبلغ برآورد ( ریال )

مبلغ تضمین  

شماره فراخوان در سامانه ستاد

1

انجام خدمات جامع امور مشترکین منطقه بک

 ( شهرستان بوشهر )

49,138,514,100

1,625,000,000

2098001344000031

2

انجام خدمات جامع امور مشترکین منطقه دو

 ( شهرستان دشتستان ، تنگستان و دشتی )

56,390,344,200

1,842,000,000

2098001344000032

3

انجام خدمات جامع امور مشترکین منطقه سه

( شهرستان گناوه و دیلم )

29,764,464,300

1,043,000,000

2098001344000033

4

انجام خدمات جامع امور مشترکین منطقه چهار

( شهرستان دیر , کنگان ، جم و عسلویه )

51,165,551,250

1,685,000,000

2098001344000034

 

توضیحات :

1-                 مدت اجرا : 36 ماه

2-                 قیمت خرید اسناد 500,000 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 5-741393-11-2802 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ) واریز و گردد .

3-               تضمین شرکت در شرکت در فرآیند ارجاع بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد .

4-                 هزینه درج آگهی در روزنامه در دو نوبت طبق تعرفه آزاد و در سامانه ستاد به عهده برندگان مناقصه می باشد .

5-                 رعایت قرار دادن ضمانت نامه شرکت در مناقصه در پاکت « الف » ، اسناد دریافتی از کارفرما ، مستندات خواسته شده ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) ، تایید صلاحیت معتبر از اداره کار و امور اجتماعی ، گواهی صلاحیت انجام کار از لحاظ ایمنی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، گواهی مودیان مالیاتی و گزارش حسابرس و بازرس قانونی برای آخرین سال مالی در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز قیمت در پاکت « ج » الزامی است .

6-                 آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 8/3/98 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 8/3/98 به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد.

7-                 پاکتهای مناقصه در ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 11/3/98 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد .

8-                 پیمانکار می بایست نام پروژه را بر روی پاکت « الف » درج نماید .

 

9-                 کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .

10-             محل تحویل پاکت الف  : دفتر حراست و امور محرمانه شرکت

11-              مدت اعتبار پیشنهاد : 3 ماه

12-              به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .

13-             سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .

 

 

 

دفتر قراردادها

                                                                                      شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر
رشته مورد نیاز :
خدمات عمومی اداره کار
مبلغ برآورد :
محل تامین اعتبار :
منابع داخلي
مهلت خرید اسناد :
1398/02/24
تاریخ آگهی :
1398/02/21
تاریخ انقضا آگهی :
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal