شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد عملیات اجرایی ساختمان دیزل، اتاق برق، سایبان سکوی پمپاژ و حوضچه قطع و وصل برازجان را که بر اساس فهرست بهای پایه سال 98 به مبلغ تقریبی 356,198,422,15 ریال برآورد گردیده است به شرح ذیل به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید ، لذا از کلیه پیمانکارانی که دارای سابقه کاری مرتبط و گواهی احراز صلاحیت پیمانکاری معتبر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی در رشته نیرو و حداقل پایه 5 هستند دعوت بعمل می آید که از ساعت 17 روز یکشنبه مورخ 29/2/98 لغایت ساعت 18 روز پنجشنبه مورخ 2/3/98 جهت خرید اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
توضیحات :
1- شماره فراخوان در سامانه ستاد : 2098001344000052
2- محل اجرا : شهرستان دشتستان
3- مدت اجرا : 6 ماه
4- قیمت خرید اسناد 500,000 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 5-741393-11-2802 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ) واریز و گردد .
5- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 772,000,000 ریال می باشد که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد .
6- محل تامین اعتبار : طرحهای عمرانی – اوراق مشارکت سررسید سال 1400
7- هزینه درج آگهی در روزنامه در چهار نوبت طبق تعرفه آزاد و در سامانه ستاد به عهده برنده مناقصه می باشد .
8- رعایت قرار دادن اسناد ارزیابی کیفی، فرم خود اظهاری ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ( مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز ) ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) ، گواهی صلاحیت انجام کار از لحاظ ایمنی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و گواهی مودیان مالیاتی و مستندات مربوطه در پاکت ارزیابی کیفی و ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت « الف » ، اسناد مناقصه دریافتی از کارفرما ، مستندات خواسته شده ، فرم خود اظهاری ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ( مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز ) ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) ، گواهی صلاحیت انجام کار از لحاظ ایمنی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و گواهی مودیان مالیاتی در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز بها در پاکت « ج » الزامی می باشد .
9- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 15 روز شنبه مورخ 18/3/98 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی تا ساعت 15 روز شنبه مورخ 18/3/98 به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد.
10- پاکتهای مناقصه در ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 19/3/98 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد .
11- پیمانکار می بایست نام پروژه را بر روی پاکت « الف » درج نماید .
12- کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
13- مدت اعتبار پیشنهاد باید 3 ماه باشد و این مدت بدون نیاز به هیچ گونه مکاتبه ای تا 3 ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد .
14- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
15- سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
دفتر قراردادها