شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد نسبت به خرید 3000 دستگاه کنتور آب خانگی نیم اینچ پیستونی خشک و 1000 دستگاه کنتور آب خانگی نیم اینچ مولتی جت نیمه خشک مطابق مشخصات ذیل اقدام نماید ، لذا از کلیه تولیدکنندگان دعوت می شود که از ساعت 17 روز سه شنبه مورخ 5/9/98 لغایت ساعت 18 روز دوشنبه مورخ 11/9/98 جهت خرید اسناد مناقصه به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
توضیحات :
1- شماره فراخوان در سامانه ستاد : 2098001344000117
2- محل تامین اعتبار : طرحهای عمرانی به صورت اسناد خزانه اسلامی به شماره اخزا 816 و سررسید 3/5/1401
3- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 970,000,000 ریال می باشد که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد.
4- محل تحویل کالا : انبار امور آبفا بوشهر
5- مدت قرارداد 4 ماه می باشد و ارسال کالا بایستی بر اساس برنامه زمانبندی که از طرف کارفرما ابلاغ می گردد صورت گیرد .
6- قیمت خرید اسناد مناقصه 500,000 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 5-741393-11-2802 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ) واریز و گردد .
7- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 26/9/98 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی تا ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 26/9/98 به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد.
8- پاکتها در ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 27/9/98 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد.
9- هزینه درج آگهی در دو نوبت در روزنامه طبق تعرفه آزاد و در سامانه ستاد، بارگیری، حمل، تخلیه، کنترل و بازرسی کالا به عهده برنده مناقصه می باشد.
10- پیشنهاد دهنده می بایست مالیات و عوارض را در قیمت پیشنهادی خود در نظر بگیرد.
11- به پیشنهادهای مشروط و مخدوش مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
12-رعایت قرار دادن اسناد ارزیابی کیفی ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ( مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز ) ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) و گواهی مودیان مالیاتی و مستندات مربوطه در پاکت « ارزیابی کیفی » و ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت « الف » ، اسناد دریافتی از کارفرما ، پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری ( در صورت شمول ) ، پروانه بهره برداری صنعتی ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ( مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز ) ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) ، گواهی ارزش افزوده ( در صورت شمول ) و گواهی مودیان مالیاتی در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز بها در پاکت « ج » الزامی می باشد .
13- مناقصه گر می بایست نام پروژه را بر روی پاکت « الف » درج نماید .
14- مدت اعتبار پیشنهاد باید 3 ماه باشد و این مدت بدون نیاز به هیچ گونه مکاتبه ای تا 3 ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد .
15- سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
دفتر قراردادها