شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد نسبت به خرید، نصب، راه اندازی و آموزش نه ( 9 ) مجموعه کنترلر هوشمند شیر های فشار شکن (با قابلیت کنترل فشار- دبی) بهمراه انشعابات برق مربوطه مطابق مشخصات ذیل اقدام نماید ، لذا از کلیه تولید کنندگان و تامین کنندگان این کالا دعوت می شود که از ساعت 15 روز یکشنبه مورخ 17/9/98 لغایت ساعت 18 روز پنجشنبه مورخ 21/9/98 جهت خرید اسناد مناقصه به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
توضیحات :
1- شماره فراخوان در سامانه ستاد : 2098001344000124
2- محل تامین اعتبار : طرحهای عمرانی به صورت اسناد خزانه اسلامی به شماره اخزا 816 و سررسید 3/5/1401
3- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 600,000,000 ریال می باشد که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد.
4- محل تحویل کالا انبار بوشهر و محل نصب آن شهرهای جم ، کنگان ، دالکی و بوشهر می باشد .
5- مدت قرارداد 3 ماه شمسی از زمان عقد قرارداد می باشد.
6- قیمت خرید اسناد مناقصه 500,000 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 5-741393-11-2802 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ) واریز و گردد .
7- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 3/10/98 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی تا ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 3/10/98 به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد.
8- پاکتها در ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 4/10/98 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد.
9- هزینه درج آگهی و تجدید آگهی در چهار نوبت در روزنامه طبق تعرفه آزاد و در سامانه ستاد، بارگیری، حمل، تخلیه، نصب، کنترل و بازرسی کالا به عهده برنده مناقصه می باشد.
10- پیشنهاد دهنده می بایست مالیات و عوارض را در قیمت پیشنهادی خود در نظر بگیرد.
11- به پیشنهادهای مشروط و مخدوش مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
12- رعایت قرار دادن ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت « الف »، اسناد دریافتی از کارفرما، پروانه کاربرد علامت استاندارد ( در صورت شمول )، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی (مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز)، گواهی ارزش افزوده ( در صورت شمول )، گواهی مؤدیان مالیاتی و گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز (در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن) در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت ( بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ) در پاکت « ج » الزامی می باشد.
13- مدت اعتبار پیشنهادها بایستی حداقل سه ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها بوده و این مدت بایستی برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد
14- سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
دفتر قراردادها