تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
طرح‌های شبکه جمع‌آوری فاضلاب بوشهر با 210 میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان بوشهر : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه این پروژه در منطقه جلالی وشغاب بوشهر آغاز شده است اظهار داشت: این پروژه قادر این روزانه 600 مترمکعب فاضلاب جمع‌آوری و به ایستگاه مرکزی و تصفیه‌خانه منتقل کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان بوشهر : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه این پروژه در منطقه جلالی وشغاب بوشهر آغاز شده است اظهار داشت: این پروژه قادر این روزانه 600 مترمکعب فاضلاب جمع‌آوری و به ایستگاه مرکزی و تصفیه‌خانه منتقل کند.

عبدالحمید حمزه‌پور هزینه اجرای این پروژه را 60 میلیارد ریال دانست و گفت: ایستگاه پمپاژ فاضلاب منطقه جلالی و شغاب 600 مشترک فاضلاب را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی از آغاز عملیات اجرایی فاضلاب شهرک بهمن بوشهر خبرداد و بیان کرد: این پروژه که با 150 میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شده قادر است روزانه 2 هزار مترمکعب فاضلاب منطقه و شهرک بهمن بوشهر را جمع‌آوری و به ایستگاه مرکزی و تصفیه‌خانه انتقال دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تعداد مشترکان فاضلاب شهرک بهمن را 3 هزار مشترک دانست و تصریح کرد: این طرح که با هدف جمع‌آوری و انتقال بخشی از فاضلاب منطقه 530 هکتاری شهرک‌های بهمن و نیایش بوشهر اجرا شده در سال 1401 وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی در ادامه با قدردانی از شورایاران در همکاری‌ با این شرکت در اجرای پروژه‌ها افزود: از حمایت‌های فرماندار بوشهر در اجرای پروژه‌های آبرسانی و شبکه‌های فاضلاب قدردانی می‌شود.

حمزه‌پور اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اکنون به ظرفیت 52 هزار مترمکعب پروژه آب شیرین‌کن در شهر بوشهر در حال اجرا و این در حالی است که با اجرای پروژه‌های مختلف مناطق جنوبی شهر بوشهر از حالت نوبت بندی خارج شده و تلاش می‌شود مابقی محلات شهر بوشهر از جیره‌بندی آب خارج شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: کارهای مهم و بزرگی در حوزه تامین آب آشامیدنی در استان به ویژه شهر بوشهر انجام شده که با بهره‌برداری از آنها مشکل تاریخی این شهر برطرف می‌شود.

فرماندار بوشهر هم با قدردانی از تلاش‌های شرکت آبفای استان گفت: از زمانی که آقای حمزه‌پور در استان بوشهر حضور یافتند، خدمات و تحولات مهمی در حوزه آبرسانی ایجاد شده که خدمات وی در ابعاد اجرای طرح‌های آبرسانی و شبکه فاضلاب قابل تحسین است.

عباس جمشیدی با بیان اینکه استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به طرح‌های آبرسانی دارند تاکید کرد: هر 10 روز یکبار جلسات شورای آب به ریاست استاندار تشکیل می‌شود که نشان از این است که اتفاق بزرگی در این عرصه رقم خورده است.

وی با قدردانی از شورایاران بیان کرد: بخشی از حل مشکلات مردم به سبب پیگیری شورایان است که خدمات آنان در خور سپاس است.

فرماندار بوشهر تحولات در عرصه تامین آب آشامیدنی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ظرفیت تولید آب از پروژه‌ آب شیرین‌کن 10 هزار مترمکعبی به 22 هزار و 500 متر مکعب افزایش یافته و این در حالی است که 2 پروژه آب شیرین‌کن به ظرفیت‌های 35 هزار و 17 هزار مترمکعب در بوشهر در حال اجرا است که قرار است 50 درصد این ظرفیت قبل از تابستان وارد مدار بهره‌برداری شود.

تاریخ:
1399/11/14
تعداد بازدید:
1015
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal