تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
مشکلات آبرسانی دشتستان با حضور نماینده مردم در مجلس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و مسئولان دشتستان بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر در این نشست نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در حل ‌مشکلات شهرها و روستاها در تابستان امسال اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و دشتستان از بروز بحران جلوگیری شد که خدمات آنان درخور تحسین است.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر در این نشست نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در حل ‌مشکلات شهرها و روستاها در تابستان امسال اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و دشتستان از بروز بحران جلوگیری شد که خدمات آنان درخور تحسین است.
ابراهیم رضایی با بیان اینکه کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر پاسخگوی مشکلات مردم در شهرها و روستاهای دشتستان بودند خاطر نشان کرد: در تابستان هر آنچه از دستشان برآمد با دست خالی انجام دادند که خدمات آنان ستودنی است.
وی با سپاسگزاری از اجرا برنامه‌های آبرسانی در دشتستان توسط شرکت آب و فاضلاب و فرمانداری دشتستان تصریح کرد: تدبیر فرماندار دشتستان در حل مشکلات آبرسانی بسیار موثر بود.
رضایی، مشکلات تأمین آب در تنگ‌ارم دشتستان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با تدبیر و درایت دست‌اندرکاران شرکت آب و فاضلاب و فرمانداری دشتستان چالش تأمین آب آشامیدنی مدیریت و برطرف شد.
وی مشکلات مناطق تنگ‌ارم، روستاهای بخش سعدآباد و آب‌پخش را بیشتر از دیگر نقاط دشتستان دانست و تصریح کرد: حل مشکلات تأمین آب آشامیدنی باید در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد هر چند راه‌حل‌های زیادی هم برای مشکلات وجود دارد.
رضایی بررسی مشکلات حل آبرسانی در روز جمعه با حضور مسئولان را نشان از تلاش شبانه‌روزی آنان دانست و افزود: مردم شهر آب‌پخش در تابستان امسال در حوزه تأمین آب با وجود همه تلاش‌ها و زحمات که کشیده شد تابستان سختی را گذراندند.
نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه تابستان امسال نارضایتی زیادی در شهر آب‌پخش در مشکلات آب بود گفت: تسریع تکمیل و راه‌اندازی پروژه آب‌شیرین‌کن 17 هزار مترمکعب برازجان که بسیار ضروری است باید در اولویت قرار بگیرد.
وی نوسازی و اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی شهر آب‌پخش را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: بخش زیادی از آب این شهر به سبب فرسوده بوده شبکه آبرسانی هدر می‌رود که نوسازی آن یک ضرورت است.
رضایی آغاز به کار پروژه آب‌شیرین‌کن شهر آب‌پخش را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: آب‌شیرین‌کن آب‌پخش که اهمیت زیادی در حل مشکلات تأمین آب این شهر دارد باید در دستور کار قرار بگیرد و در این راستا توجه به حل مشکلات آبرسانی روستاهای دشتستان یک ضرورت است.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: با اجرا طرح‌های یاد شده شاهد رفع مشکلات پایدار حوزه تأمین آب دشتستان باشیم.
یکی از مطالبات مهم مردم دشتستان حل مشکلات آب آشامیدنی است
فرماندار دشتستان هم با قدردانی از تلاش شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در توجه به حل مشکلات آبرسانی دشتستان تصریح کرد: یکی از مطالبات مهم مردم دشتستان آب آشامیدنی است که باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات آب استفاده کرد.
فتح‌الله نوروزی با بیان اینکه با تمام تنگنا که وجود داشت مشکلات آبرسانی دشتستان با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر مدیریت شد افزود: اگر منبع پایدار آب برای شهر آب‌پخش فراهم نشود تابستان آینده هم همین شرایط وجود دارد.
وی نوسازی شبکه آبرسانی شهر آب‌پخش را یک ضرورت دانست و افزود: ضرورى است جهت تسریع در نوسازى شبکه توزیع با مشارکت مردمى و مصوبه شوراى شهر در قالب تبصره 3 با شرکت آبفا همکارى و کمک شود تا مشکلات موجود سریع تَر برطرف گردد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه تابستان سختی همراه با خشکسالی پشت سرگذاشته شد تصریح کرد: کاهش 50 درصدی بارش باران در شرایط کرونایی، سال آبی سختی فراهم کرد و استان بوشهر با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی یکی از نقاط بحرانی در تأمین آب محسوب می‌شود.
عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه بخش عمده‌ای از منابع آب آشامیدنی استان بوشهر خارج از استان است تصریح کرد: در جلسه‌ای با مشارکت نماینده دشتستان در مجلس، اعضا شوراهای اسلامی آب‌پخش و دیگر مسئولان مشکلات آب دشتستان بررسی شد.
وی اضافه کرد: به‌رغم همه مشکلات با همکاری فرماندار دشتستان، همراهی نماینده مردم در مجلس، امام جمعه و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای دشتستان، تابستان امسال با آرامش سپری شد و برای ادامه کار به‌ویژه برای حل آبرسانی شهر آب‌پخش تصمیمات مهمی اتخاذ شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: ان‌شاءالله با تدابیر انجام شده و اجرا طرح‌های مورد نظر، تابستان سال آینده این مشکلات در شهر آب‌پخش و روستاهای اطراف به حداقل برسد.
حمزه‌پور، نوسازی شبکه آبرسانی، پیگیری اجرا پروژه آب‌شیرین‌کن شهر آب‌پخش و تقویت سایر منابع آبی را از مصوبات این نشست دانست.
تاریخ:
1400/06/20
تعداد بازدید:
763
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal