تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و بانک مسکن استان بوشهر
با هدف فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب، برگزاری جشنواره و همایش‌ها در فضای مجازی تفاهم نامه فی مابین شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و بانک مسکن استان بوشهر منعقد شد.

با هدف فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب، برگزاری جشنواره و همایش‌ها در فضای مجازی تفاهم نامه فی مابین شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و بانک مسکن استان بوشهر منعقد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این آیین با بیان اینکه مصرف بهینه و مدیریت مصرف آب نیازمند فرهنگ سازی است اظهار داشت : مصرف بهینه آب نیازمند فراهم شدن بستر فرهنگی است، در این بستر باید به ترویج الگوهای مصرف بهینه پرداخت که در این راستا دانش‌آموزان نقش مهم و ویژه‌ای دارند.

عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با بانک مسکن افزود: این تفاهم نامه در راستای اجرا برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای توسعه و ترویج فرهنگ صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب منعقد شده است .

وی با بیان اینکه بیشتر آب مصرفی استان بوشهر از سد کوثر در استان کهگیلویه و بویراحمد و کازرون تامین می‌شود خاطر نشان کرد: برای افزایش منابع آب استان بوشهر طرح آب‌شیرین‌کن در دستور کار قرار گرفته که هزینه تامین آب از طریق شیرین‌سازی آب دریا چند برابر دیگر منابع است.

حمزه‌پور با قدردانی از توجه بانک مسکن در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب گفت: امید می‌رود با تکمیل طرح‌های در دست اجرا مشکل تامین آب استان برطرف شود.

مرتضی دهداری زاده مدیرشعب بانک مسکن استان بوشهر گفت: این بانک یکی از دستگاه هایی است که به‌صورت کامل در عرصه مسئولیت اجتماعی و به ویژه فرهنگ سازی در مدیریت مصرف آب شرب همکاری لازم با آب و فاضلاب دارد که امید می‌رود با مشارکت در برپایی جشنواره‌ها و همایش‌ها زمینه ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب فراهم شود.

تاریخ:
1400/08/10
تعداد بازدید:
599
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal