شرکت آب و فاضلاب بوشهر
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
« آگهي فراخوان مناقصه عمومي شماره 12/97 » حفر چاههاي آبرفتي - آهكي شهر كلمه

                                                 « آگهي فراخوان مناقصه عمومي شماره 12/97 »

                                                    مناقصه عمومي يك مرحله اي ( ارزيابي ساده )               

      شركت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد نسبت به حفر چاههاي آبرفتي - آهكي شهر كلمه كه بر اساس فهرست بهاي پايه سال 97 به مبلغ تقريبي 790/172/025/6 ريال برآورد گرديده است به شرح ذيل به پيمانكار واجد صلاحيت واگذار نمايد ، لذا از كليه پيمانكاراني كه داراي گواهي احراز صلاحيت پيمانكاري معتبر از سازمان مديريت و برنامه ريزي در رشته كاوشهاي زميني و حداقل پايه 5 هستند دعوت بعمل مي آيد كه از ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 30/3/97 تا ساعت 18 روز سه شنبه مورخ 5/4/97 جهت خريد اسناد مناقصه به سامانه ستاد به نشاني www.setadiran.ir مراجعه نمايند.

توضيحات :

1-    شماره فراخوان : 200971344000021

2-    محل تامين اعتبار : طرحهاي عمراني – اسناد خزانه اسلامي

3-   مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار 000/000/302 ريال مي باشد كه بايستي به صورت ضمانت نامه بانكي به نفع اين شركت ارائه گردد .

4-    مدت اجرا : 3 ماه

5-    دستگاه نظارت : معاونت بهره برداري شركت آب و فاضلاب استان بوشهر

6-   قيمت خريد اسناد مناقصه 000/500 ريال مي باشد .كه مي بايست به حساب شماره 14005109559 نزد بانك مسكن شعبه مركزي بوشهر ( حساب شبا شماره 340140040000014005109559 ) واريز گردد .

7-   آخرين مهلت بارگذاري مدارك به صورت الكترونيكي در سامانه ستاد تا ساعت 12 روز شنبه مورخ 16/4/97 مي باشد . تنها پاكت « الف » ( تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار ) مي بايست به صورت فيزيكي به دفتر حراست و امور محرمانه شركت تحويل گردد .

8-   پاكتها در ساعت 9 صبح روز يكشنبه مورخ 17/4/97 گشوده خواهد شد . حضور يك نفر به عنوان نماينده شركت همراه با معرفي نامه در جلسه بازگشايي پاكتها بلامانع مي باشد .

9-    پيمانكار مي بايست نام پروژه را بر روي پاكت « الف » درج نمايد .

10- هزينه درج آگهي در دو نوبت در روزنامه و در سامانه ستاد به عهده برنده مناقصه مي باشد .

11- كليه اسناد و مدارك خواسته شده و ارائه شده از سوي پيمانكار و اسناد مناقصه مي بايست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .

12- به پيشنهادهاي فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پيشنهادهايي كه پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهي واصل شود مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد .

13- رعايت قرار دادن ضمانت نامه شركت در فرآيند ارجاع كار در پاكت « الف » ، اسناد دريافتي از كارفرما ، مستندات خواسته شده ، فرم خود اظهاري ، اساسنامه شركت ، آخرين آگهي تغييرات مندرج در روزنامه رسمي ، گواهي نمونه امضاي محضري صاحب امضاي مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضاي مشخص در اساسنامه يا تغيير آن ) ، گواهي صلاحيت انجام كار از لحاظ ايمني از وزارت تعاون ، كار و رفاه اجتماعي و گواهي موديان مالياتي در پاكت « ب » و پيشنهاد قيمت و آناليز بها در پاكت « ج » الزامي مي باشد .

14- كليه اسناد و مدارك ارائه شده و اسناد مناقصه مي بايست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .

15- مدت اعتبار پيشنهاد : 3 ماه

16-  به پيشنهادهاي فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پيشنهادهايي كه پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهي واصل شود مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد .

17- ساير اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج مي باشد .

 

 

دفتر قراردادها

شركت آب و فاضلاب استان بوشهر

رشته مورد نیاز :
كاوشهاي زميني
مبلغ برآورد :
6025172790
محل تامین اعتبار :
طرح هاي عمراني
مهلت خرید اسناد :
1397/04/05
تاریخ آگهی :
1397/03/30
تاریخ انقضا آگهی :
1397/05/08
Powered by DorsaPortal