شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد انجام خدمات جامع امور مشترکین مناطق چهار گانه استان بوشهر را به شرح ذیل به شرکت خدماتی واجد صلاحیت واگذار نماید ، لذا از کلیه شرکتهای خدماتی که دارای تایید صلاحیت معتبر از اداره کار و امور اجتماعی در کد خدمات عمومی هستند دعوت بعمل می آید که از ساعت 10 روز شنبه مورخ 21/2/98 لغایت ساعت 18 روز سه شنبه مورخ 24/2/98 جهت خرید اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
ردیف
عنوان پروژه
مبلغ برآورد ( ریال )
مبلغ تضمین
شماره فراخوان در سامانه ستاد
1
انجام خدمات جامع امور مشترکین منطقه بک
( شهرستان بوشهر )
49,138,514,100
1,625,000,000
2098001344000031
2
انجام خدمات جامع امور مشترکین منطقه دو
( شهرستان دشتستان ، تنگستان و دشتی )
56,390,344,200
1,842,000,000
2098001344000032
3
انجام خدمات جامع امور مشترکین منطقه سه
( شهرستان گناوه و دیلم )
29,764,464,300
1,043,000,000
2098001344000033
4
انجام خدمات جامع امور مشترکین منطقه چهار
( شهرستان دیر , کنگان ، جم و عسلویه )
51,165,551,250
1,685,000,000
2098001344000034
توضیحات :
1- مدت اجرا : 36 ماه
2- قیمت خرید اسناد 500,000 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 5-741393-11-2802 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ) واریز و گردد .
3- تضمین شرکت در شرکت در فرآیند ارجاع بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد .
4- هزینه درج آگهی در روزنامه در دو نوبت طبق تعرفه آزاد و در سامانه ستاد به عهده برندگان مناقصه می باشد .
5- رعایت قرار دادن ضمانت نامه شرکت در مناقصه در پاکت « الف » ، اسناد دریافتی از کارفرما ، مستندات خواسته شده ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) ، تایید صلاحیت معتبر از اداره کار و امور اجتماعی ، گواهی صلاحیت انجام کار از لحاظ ایمنی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، گواهی مودیان مالیاتی و گزارش حسابرس و بازرس قانونی برای آخرین سال مالی در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز قیمت در پاکت « ج » الزامی است .
6- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 8/3/98 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 8/3/98 به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد.
7- پاکتهای مناقصه در ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 11/3/98 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد .
8- پیمانکار می بایست نام پروژه را بر روی پاکت « الف » درج نماید .
9- کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
10- محل تحویل پاکت الف : دفتر حراست و امور محرمانه شرکت
11- مدت اعتبار پیشنهاد : 3 ماه
12- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
13- سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
دفتر قراردادها