شرکت آب و فاضلاب بوشهر
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
ارتباط با سامانه 122

از چه راه هایی می توان با سامانه 122 ارتباط گرفت؟

کارکنان مرکز ارتباطات 122 به منظور تسریع در رسیدگی به حوادث و دریافت شکایات و در راستای ارایه خدمات بهتر و تسهیل در ارتباط با شرکت آب و فاضلاب بوشهر ، پاسخگوی مشترکان بوده و از راه های زیر به دریافت پیام ها و گزارش های مردمی مبادرت می ورزند :

شماره تلفن 3 رقمی : 122

شماره تلفن 4 رقمی : 1522

پست الکترونیکی : 122.abfa.bu@gmail.com

صندوق صوتی

 

شماره تلفن 3 رقمی : 122

نرم افزار تلفن گویا به منظور دستیابی تلفنی مراجعین به اطلاعات خاص و یا برقراری ارتباط مستقیم میان کارشناسانمرکز ارتباطات 122 و مخاطبان بصورت گویا طراحی شده است.با این امکان ، 122 می تواند بدون هیچ گونه محدودیتی ، اطلاعات سازمانی و خدمات قابل ارایه توسط مرکز را ( ضمن طبقه بندی ) بصورت گویا و شبانه روزی در اختیار مراجعان تلفنی خود قرار دهد.

شهروندان در تماس با شماره 122 با گروهای زیر مواجه می شوند:

شماره 1 : شکستگی لوله ، نشت و قطع و نوبت آب بندی آب

شماره 2 : ثبت شماره کنتور

شماره 3 : آخرین بدهی و پرداخت آن

شماره 4 : اطلاع از وضعیت آخرین قبض

شماره 5 : پرداخت قبض

شماره 6 : اتصال به اپراتور

شماره 7 : صندوق صوتی

شماره 8 : خروج از سامانه

 

پیام های متنی :

 

پیام هایی که برای مشترکین ارسال می شود:

·         اعلام شماره حادثه

·         اعلام وضعیت حادثه

·         اعلام خاتمه کار

پیام های که برای همکاران ارسال می شود :

·         اعلام حادثه صبت شده به تفکیک منطقه و ناحیه

·         اعلام قطعی آب

  صندوق صوتی

در این بخش مشترکان بدون ماندن در صف انتظار پیام خود را بعد از ذکر نام و نام خانوادگی و ذکر شماره پرونده و آدرس خود مشکل خود را اعلام می کنند. سپس در این بخش پس از شنیدن تک تک پیام ها موارد مرتبط با موضوع آب فاضلاب و امور مشترکین موارد غیر مرتبط حذف می شود و موارد مرتبط مانند شکستگی لوله های آب و فاضلاب گرفتگی کنتور حوادث مربوط به کنتور مانند نشت شکستگی عدم مرمت آسفالت ثبت شماره کنتور و غیره ثبت و ذخیره می گردد.

 

هنگام تماس با سامانه 122 به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در صورت بروز حادثه در خطوط انتقال ، انشعاب و شبکه مانند آبزدگی ، ترکیدگی لوله ، نشتی فلکه و ... خونسردی خود را حفظ کرده با در دست داشتن قبض آب به منظور استفاده از شماره اشتراک برای ثبت مشکل با 122 تماس بگیرید و پس از برقراری ارتباط با کارشناسان پاسخگویی حتما شماره پیگیری خود را دریافت و تا حصول نتیجه نزد خود حفظ کنید ، لازم به یاد آوری است به منظور جلوگیری از ایجاد خسارت به تاسیسات خود و شرکت آبفا از بکارگیری افراد غیر متخصص برای برطرف کردن حوادث آب خودداری کنید.

ماموران شرکت آبفا هنگام تعویض قرایت و نصب کنتور و انشعاب و سایر خدمات حق دریافت وجه نقد را ندارند.در صورت برخورد با اینگونه موارد ، بلافاصله با شماره تلفن 122 تماس بگیرید.

در هنگام تماس با مرکز 122 ، سوالات کارشناسان را جدی گرفته و نهایت همکاری را در ارایه پاسخ صحیح به این پرسش ها انجام دهید تا از گمراهی آنان جلوگیری شده و در اسرع وقت نسبت به رفع حادثه اقدام شود.

 

تاریخ به روز رسانی: 1398/03/26
تعداد بازدید: 25373
Powered by DorsaPortal