به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر: 14000 تماس تلفنی در بخش مشترکین آب و فاضلاب شهری و روستایی استان بوشهر با مرکز سامانه 122 شرکت طی تیر ماه سالجاری برقرار شد که رشد30 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
وی افزود : ثبت و ضبط کلیه تماسهای مردمی، اعلام خرابی کنتور، اطلاع رسانی در زمینه نوبتبندی آب، اشکال در شبکه توزیع، پرداخت تلفنی قبوض ، دریافت قبض المثنی آب و اعتراض نسبت به مبلغ قبض دریافتی، دریافت هر گونه شکواییه مردمی نسبت به خدمات ماموران قرائت کنتور از دیگر خدمات قابل ارائه در سامانه تلفنی 122 شرکت آبفا استان بوشهر است.
وی تاکید کرد: صرفه جویی در وقت و هزینه، تحقق منشور شهروندی، امکان برقراری ارتباط آسان و شبانه روزی، شفافیت در پاسخگویی و افزایش رضایت مشترکان، کاهش ترددهای درون شهری با توجه به محدودیت های کرونایی از جمله اهداف مهم سامانه تلفنی 122 است.