شرکت آب و فاضلاب بوشهر
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
ذیحساب جدید شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر معرفی شد
با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ذیحساب جدید شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر معرفی شد. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر : مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر در این جلسه با قدردانی از خدمات ارزنده شرکت آب و فاضلاب استان در خدمات‌رسانی به مردم اظهار داشت: کار مهم سقایی و افزایش تقاضای مردمی برای تامین این مایع حیاتی با وجود محدودیت‌هایی مانند کم آبی و خشکسالی که در کشور وجود دارد قابل تقدیر می باشد.

با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ذیحساب جدید شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر : مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر در این جلسه با قدردانی از خدمات ارزنده شرکت آب و فاضلاب استان در خدمات‌رسانی به مردم اظهار داشت: کار مهم سقایی و افزایش تقاضای مردمی برای تامین این مایع حیاتی با وجود محدودیت‌هایی مانند کم آبی و خشکسالی که در کشور وجود دارد قابل تقدیر می باشد.

رسول زارعی محدودیت‌های اعتباری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با وجود مشکلات و محدودیت‌های مالی توانسته خدماتی درخور تحسین به مردم ارائه کند.

وی ادامه داد: این شرکت در حوزه تامین و جذب اعتبارات از دستگاههای اجرایی بسیار موفق بوده است واین موضوع یقینا با تعامل و هماهنگی بخش های مختلف شرکت با بخش های مالی و ذیحسابی بوده است.

وی ضمن قدردانی از ذیحساب سابق و همکاری مهندس حمزه پور با مجموعه ذیحسابی برای آقای انصاری مدیر جدید ذیحسابی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب در اجرا طرح‌های آبرسانی موفق عمل کرده است گفت: شرکت آبفای استان در گستره آبرسانی و سلامت و بهداشت مردم اقدامات مهمی را انجام داده است وجهت انجام این فعالیت ها وتسهیل در امور ارتباط با ذیحسابی امری مهم وضروری در سیستم می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با اشاره به ادغام 2 شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی خاطر نشان کرد: فعالیت کارکنان در این عرصه شبانه‌روزی است و تمام مطالبات مردم در شهرها و روستا در اسرع وقت مورد توجه ویژه قرار دارد.

عبدالحمید حمزه‌پور به وضعیت آبرسانی در استان پرداخت و بیان کرد: با توجه به محدودیت تامین آب شرب در استان علاوه بر استفاده از منابع آبی سد کوثر در کهگیلویه و بویراحمد و خط آبرسانی کازرون طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا را در دستور کار خود قرار داده است.

وی وجود مشکلات در شرایط کرونایی و وضعیت اقتصادی در تامین آب را مورد اشاره قرار داد و افزود: خشکسالی‌های متوالی، شرایط کرونایی، محدودیت‌های اعتباری و ثابت ماندن درآمد شرکت از جمله مشکلاتی بوده است که این شرکت با آن مواجه بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: این شرکت تابع کلیه ضوابط و قوانین و مقررات است .

حمزه‌پور اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از جمله شرکت‌های پیشرو در جذب اعتبارات استانی و ملی در اجرا طرح‌های آبرسانی است و تاکنون از اعتبارات حوزه تنش و ملی برای تسریع در طرح‌ها اعتباراتی تخصیص یافته است.

در این نشست ضمن معرفی آقای انصاری به‌عنوان ذیحساب جدید شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از خدمات زارعی مدیر قبلی این شرکت قدردانی شد.

تاریخ:
1400/10/26
تعداد بازدید:
645
منبع:
نویسنده:
Powered by DorsaPortal