شرکت آب و فاضلاب بوشهر
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
دعوت از سرمایه گذاران متقاضی پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر
مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب استان بوشهر از دعوت از سرمایه گذاران متقاضی پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر خبر داد.

ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کم آبی یکی از مشکلات چندین دهه اخیر شهر بوشهر می باشد که اقدامات قابل توجهی برای به حداقل رساندن این موضوع شده است و در همین راستا انتقال و مدیریت صحیح پساب نیز می تواند در تامین آب پایدار نقش داشته باشد.

وی با بیان اینکه بخشی از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: این اقدام در راستای ارتقاء، توسعه، بهره برداری و نگهداری تاسیسات فاضلاب شهر بوشهر مطابق با استاندارد‌های زیستی محیطی صورت می گیرد.

عالی با اشاره به اینکه این واگذاری به صورت روش بیع متقابل به سرمایه گذاری می باشد، ادامه داد: دوره احداث ارتقا و توسعه تاسیسات فاضلاب 36 ماه در نظر گرفته شده است که بهره‌برداری، راهبری، حفاظت، تعمیر و نگهداری و اورهال کل تاسیسات فاضلاب نیز توسط سرمایه گذار باید اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر جمعیت تحت پوشش در این طرح را 357 هزار نفر برشمرد و گفت: متقاضیان سرمایه گذاری واجد شرایط می توانند از ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 09/03/1402 لغایت ساعت 18 روز سه شنبه مورخ
16/03/1402 جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir
مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: پس از بررسی مدارک ارزیابی سرمایه گذاران توسط سرمایه پذیر، از متقاضیان واجد شرایط جهت شرکت در مزایده و تهیه و ارسال پیشنهاد مالی دعوت بعمل خواهد آمد.
تاریخ:
1402/03/12
تعداد بازدید:
243
منبع:
نویسنده:
Powered by DorsaPortal