شرکت آب و فاضلاب بوشهر
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
16 فقره انشعاب غیر مجاز آب در بوشهر شناسایی شد
مدیر امور آبفا شهرستان بوشهر از شناسایی 16 فقره انشعاب غیر مجاز آب در این شهرستان خبر داد و گفت: این انشعابات جمع آوری و برای حفظ احقاق مشترکین به مقام قضایی معرفی شده‌اند.

حسین رخشنده مدیر امور آبفا شهرستان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ و نگهداری از تاسیسات آبرسانی نقش کلیدی در تامین آب پایدار دارد.

وی از تعویض 4 دستگاه الکتروپمپ حلزونی مربوط به تاسیسات آبرسانی شهید ماهینی خبر داد و گفت: تعویض این الکتروپمپ‌ها می تواند تسریع در آبگیری تانکری و از ایجاد صف‌‌های خودرویی جلوگیری نماید.

رخشنده اعتبار این عملیات نوسازی را 800 میلیون ریال دانست و بیان کرد: شبکه آبی کوچه مهر 16 کوی امامزاده نیز به طول 100 متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد 800 میلیون ریال توسط پرسنل فنی توسعه یافت.

مدیر امور آبفا شهرستان بوشهر اضافه کرد: در خیابان‌های خبرنگار و جمهوری در راستای کیفیت بخشی و فشار مناسب آب به ترتیب 47 و 21 متر توسعه شبکه آب و فاضلاب صورت گرفت.

وی خاطر از شناسایی 16 فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای حفظ احقاق مشترکین آبفا این موارد به مقام قضایی معرفی شدند.
تاریخ:
1402/03/16
تعداد بازدید:
374
منبع:
نویسنده:
Powered by DorsaPortal