شرکت آب و فاضلاب بوشهر
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
آغاز عملیات اجرایی فاز 2 خط انتقال آبرسانی به نوار ساحلی شهرستان دیر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت : عملیات اجرایی فاز 2 خط انتقال آبرسانی به نوار ساحلی شهرستان دیر به طول هشت هزار و 700 متر و با 1300میلیارد ریال اعتبار آغاز شد .
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت : خط انتقال نوار ساحلی شهرستان دیر تأمین آب 15 روستای این شهرستان را تقویت می‌کند .
وی بیان کرد : در پروژه خط آبرسانی نوار ساحلی شهرستان دیر 2 مخزن یکهزار ، یک مخزن 500 مترمکعبی و سه ایستگاه پمپاژ آب احداث می‌شود .
عالی افزود : این پروژه از سری پروژه‌های جهاد آبرسانی در روستاهای استان بوشهر است که توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا می‌شود .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : در دولت سیزدهم طرح جهاد آبرسانی در 194 روستای این استان عملیاتی شده که اتمام این طرح نویدبخش تأمین آب پایدار مناطق روستایی استان است .
وی ادامه داد : با ورود استان بوشهر به پیک مصرف آب انتظار می‌رود مشترکان هم‌استانی با هدف تأمین آب پایدار در مدیریت مصرف بهینه اهتمام جدی داشته باشند .
عالی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با هدف عبور موفق از پیک بار مصرف در تابستان پروژه‌هایی را در مناطق مختلف اجرایی کرده است.
تاریخ:
1403/03/13
تعداد بازدید:
205
منبع:
نویسنده:
Powered by DorsaPortal