به گزلرش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، این اقدام با هدف رسیدگی هرچه سریعتر به مشکلات و چالشهای مردم در حوزه آب و فاضلاب انجام شد.
در این نشست، عالی به بررسی دقیق مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مشترکان آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت که این مشکلات شامل موضوعاتی از قبیل کیفیت آب، تأمین آب در مناطق کمبرخوردار و قطع و وصلهای احتمالی آب بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: این شرکت در تلاش است با شنیدن دغدغههای شهروندان، گامهای مؤثری در جهت بهبود وضعیت موجود بردارد و خدماترسانی به مردم را ارتقا بخشد.
وی با تأکید بر اهمیت ارتباط بیواسطه با مردم، این تعامل را فرصتی ارزشمند برای شناسایی مشکلات واقعی و رفع آنها در کوتاهترین زمان ممکن دانست.