شرکت آب و فاضلاب بوشهر
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۰ آبان
راه‌اندازی سامانه باشگاه مشتریان 122 جهت تسهیل خدمات آب و فاضلاب بوشهر
شرکت آب و فاضلاب بوشهر برای کاهش زمان انتظار مشترکان در تماس با تلفن 122، اپلیکیشن باشگاه مشتریان را راه‌اندازی کرد.

 به گزارش روابط عمومی  شرکت اب و فاضلاب استان بوشهردر راستای گلایه بحق هم استانی های عزیز در استان بوشهر نسبت به زمان بالای انتظار در صف تلفن 122 ، شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر جهت رفاه حال مشترکین عزیز اقدام به راه اندازی اپلیکیشن باشگاه مشتریان 122 نمود لذا هم استانی های گرامی می‌توانند از طریق لینک فوق اقدام به نصب اپلیکیشن باشگاه مشتریان شرکت آب و فاضلاب نمایند و بدون پرداخت هزینه و صرف وقت و بدون انتظار مکالمه تمام مشکلات خود در مورد آب و فاضلاب اعم از بی آبی ، شکستگی ، گرفتگی کنتور ، شکستگی کوچه و خیابان ، پس زدگی منهول فاضلاب ، بوی نامتبوع آب ، تغییر رنگ آب ، سرریز مخزن ،مشاهده قبض آب ، سرقت کنتور و درب منهول فاضلاب ، شکایت ، انتقاد ، پیشنهاد ، تقدیر و هر گونه مواردی که به آب و فاضلاب مربوط میشود را با همکاران ما در مرکز پاسخگویی (122)شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در میان بگذارند و در همان لحظه کد پیگیری دریافت نمایند ، مزیت این اپلیکیشن نسبت به تلفن 122 این است که مشترک هزینه ایی بابت مکالمه پرداخت نمی‌نماید ، هیچ گونه صف انتظاری وجود ندارد ، درخواست مشترک همان لحظه به کارشناس مرکز ارسال میگردد و کارشنان در آن واحد به مسئولین ذی ربط ارجا میدهد و تا پایان کار پیگیری و نتیجه را به مشترک از طریق پیامک اعلام مینماید . در این اپلیکیشن مشترک قادر است مرحله به مرحله درخواست خود را پیگیری نموده و بازخورد آن را به مرکز اعلام نماید . خواهشمند است نسبت به انتشارو معرفی این اپلیکیشن در گروه های استانی در حد توان خود اقدام نمایید.لینک دانلود  https://www.abfa-bushehr.ir/page-Default/FA/0/form/pId694

 
تاریخ:
1403/08/05
تعداد بازدید:
204
منبع:
نویسنده:
Powered by DorsaPortal