۱۴۰۳ شنبه ۳ آذر
1403/08/26
/Dorsapax/Data/Sub_0/File/photo14929060463.jpg
ثبت و پیگیری بیش از 60 هزار تماس با شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر
ابوالحسن عالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی پرسنل CRM اکیپ های امدادی آب و فاضلاب، شکستگی در شبکه را بیشترین تماس ثبت شده در حوادث آب عنوان کرد و گفت: تعداد 14000 پرونده در زمینه حادثه آب در سامانه CRM ثبت و پیگیری و رفع اتفاق شده است. او به ثبت و پیگیری 300 فقره حادثه فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین حوادث ثبت شده در بخش فاضلاب شامل انسداد سیفون و پس زدگی و نشست مسیر تاسیسات فاضلاب است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و بارشهای پیش رو چنانچه آب پشت بام به شبکه فاضلاب شهری متصل میباشد مشترکین باید نسبت به جداسازی و استانداردسازی شبکه داخلی اقدام نموده تا از پس زدگی و ایجاد خسارت جلوگیری شود. عالی اظهار داشت: مشترکین آب و فاضلاب استان میتوانند به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل خدمات فروش و پس از فروش، ثبت و پیگیری حوادث، شکایات و تماسهای راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی 122 و مرکز CRM دریافت نمایند. همچنین با نصب اپلیکیشین باشگاه مشتریان کلیه درخواست های خود را در به صورت آنلاین ثبت و پیگیری نمایند.
تعداد بازدید:
63
Powered by
Dorsa
Portal