۱۴۰۴ سه شنبه ۱۰ ارديبهشت
1404/02/09
/Dorsapax/Data/Sub_0/File/photo18370345560.jpg
نقش روابط عمومی در شرکتهای آب و فاضلاب با تاکید بر استفاده از ظرفیت دستگاههای مرتبط بررسی شد
علی حامدی روز دوشنبه در نشست هماندیشی با روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان اساسی مدیریت ارتباطات، نقشی محوری در تبیین فعالیتها، ارتقای پاسخگویی، جلب اعتماد عمومی و حمایت از برنامههای توسعهای شرکتهای آب و فاضلاب ایفا میکند.وی با اشاره به اهمیت بهرهگیری از ظرفیتهای دستگاههای مرتبط اظهار داشت: استفاده از توان فنی، رسانهای و تخصصی نهادهای در ارتباط با حوزه آب و فاضلاب میتواند به بهبود کیفیت اطلاعرسانی، ارتقاء سطح آگاهی عمومی و افزایش رضایت شهروندان از خدمات این شرکتها منجر شود.حامدی افزود: در شرایط کنونی که چالشهای متعددی در حوزه آب و مدیریت منابع وجود دارد، نقش روابط عمومی در تبیین صحیح سیاستها، اطلاعرسانی بهموقع، فرهنگسازی مصرف بهینه آب و تعامل سازنده با مردم بیش از پیش اهمیت یافته است.رئیس گروه ارتباطات و رسانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عنوان کرد: بر همین اساس، فعالیتهای روابط عمومی در شرکتهای آب و فاضلاب کشور بر اساس شاخصهای عملکردی و چارچوبهای ارزیابی رضایتبخش بهطور مستمر رصد و تحلیل میشود و نتایج این ارزیابیها مبنای برنامهریزیهای اصلاحی و توسعهای قرار خواهد گرفت.وی تاکید کرد: توسعه آموزشهای تخصصی برای کارشناسان روابط عمومی، بهرهگیری از فناوریهای نوین ارتباطی، بهروزرسانی محتواهای اطلاعرسانی و تقویت همکاری با رسانههای ملی و محلی از جمله برنامههای پیشبینی شده برای ارتقای سطح کیفی عملکرد روابط عمومی شرکتهای آب و فاضلاب در سال جاری است.حامدی در پایان تصریح کرد: روابط عمومیها باید با رویکردی آیندهنگر، همسو با سیاستهای کلان دولت و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در جهت بهبود ارتباطات مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی گام بردارند.حامدی در حاشیه این نشست با نیروهای اکیپ تعمیرات در روستای تل سیاه، امورمشترکین شهرستان دشتستان و گناوه و همچنین اکیپ تعمیرات در برازجان و گناوه دیدار کرد.
تعداد بازدید:
29
Powered by
Dorsa
Portal