شرکت آب و فاضلاب بوشهر
۱۴۰۴ سه شنبه ۱۰ ارديبهشت
1404/02/09 /Dorsapax/Data/Sub_0/File/photo18370596904.jpg
سه پروژه هوش مصنوعی در مراکز ارتباط 122 به مراحل نهایی رسید/ نظارت مؤثر و مستمر، عامل افزایش رضایتمندی مردم در خدمات آب و فاضلاب

مهدی سوری در جریان سفر سه‌روزه خود به استان بوشهر و بازدید از اکیپ‌های حوادث و اتفاقات و مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب این استان، اظهار کرد: به‌کارگیری فناوری‌های نوین به‌ویژه هوش مصنوعی در تعامل دوسویه با مشترکان، تحول بزرگی در نحوه نظارت و خدمت‌رسانی ایجاد می‌کند. وی با بیان اینکه بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند، آموزش‌دیده و باانگیزه در کنار فناوری‌های نوین، موجب ارتقای قدرت، هوشمندی و مشتری‌مداری شرکت‌ها خواهد شد، افزود: استفاده از حاکمیت داده و هوش تجاری به‌عنوان دو رکن اصلی مراکز پاسخگویی 122، نتایج ارزشمندی در تحلیل داده‌ها و بهبود روند خدمات‌رسانی به همراه دارد. دبیر مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: استقرار نسل پیشرفته مرکز 122 با نام AG 122 تا پایان سال 1404 در چندین استان به پایان خواهد رسید. وی یادآور شد: تاکنون نیز سه پروژه مبتنی بر هوش مصنوعی در مراکز ارتباط 122 در مراحل نهایی پیاده‌سازی قرار دارد. سوری تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها، نخستین مرکز تماس پاسخگویی با هوش مصنوعی و سامانه رصد و پایش ناوگان حوادث و اتفاقات هوشمند در صنعت آب کشور راه‌اندازی خواهد شد و پس از بهره‌برداری، این فناوری‌ها به سایر استان‌ها تعمیم می‌یابد. وی تاکید کرد: همکاران شرکت‌های آب و فاضلاب با تلاش شبانه‌روزی در مسیر بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و امکانات برای خدمت‌رسانی بهتر و حفظ سرمایه ملی آب گام برمی‌دارند. سوری گفت: نشان تجاری 122 به‌عنوان نخستین نشان تجاری دارای استاندارد در این صنعت، افتخار بزرگی است که هدف نهایی آن آبرسانی پایدار، دفع بهداشتی فاضلاب و عبور از بحران‌های آبی با همراهی مردم و رعایت اصول مدیریت مصرف است.
تعداد بازدید: 25
Powered by DorsaPortal