شرکت آب و فاضلاب بوشهر
۱۴۰۴ سه شنبه ۱۴ خرداد
1404/03/03 /Dorsapax/Data/Sub_0/File/IMG-20250524-WA0005.jpg
سامانه پاسخگوی تلفنی شرکت آبفای بوشهر به‌روزرسانی شد؛ کاهش انتظار و افزایش رضایت مشترکان

مدیر CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری) شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از بهبود سامانه تلفنی IVR این شرکت با هدف کاهش زمان انتظار تماس‌گیرندگان و ارتقای رضایتمندی مشترکان خبر داد.

اردشیری در تشریح این خبر اظهار کرد: این اقدام با هدف کاهش تماس‌های در صف انتظار، افزایش دقت در تشخیص خودکار درخواست‌ها و تسریع در ارائه خدمات صورت گرفته است.

وی افزود: از جمله اهداف اصلی اجرای این طرح می‌توان به کاهش زمان انتظار مشترکان از طریق هدایت هوشمند تماس‌ها، ثبت خودکار درخواست‌ها بدون نیاز به اپراتور در موارد ساده، افزایش رضایتمندی مردم و نیز کاهش بار کاری کارشناسان پاسخگو اشاره کرد.

به گفته اردشیری، سامانه جدید دارای قابلیت تشخیص هوشمند درخواست‌ها، امکان ثبت خودکار شکایات، استعلام حساب، گزارش خرابی و همچنین ارائه راهنمای مرحله‌به‌مرحله برای هدایت تماس‌گیرندگان است.

وی افزود: این سامانه به صورت یکپارچه با سیستم CRM شرکت نیز مرتبط است تا پیگیری درخواست‌ها با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.


مدیر CRM شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عنوان کرد: سامانه در حال حاضر در فاز آزمایشی قرار دارد و پس از تکمیل فرآیند ارزیابی و اصلاح، تا پایان خردادماه به‌صورت رسمی و کامل راه‌اندازی خواهد شد.

وی تأکید کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها، بیش از 80 درصد از تماس‌های ورودی به شکل خودکار پردازش خواهند شد که این امر نقش مهمی در بهبود تجربه تماس مشترکان و بهره‌وری منابع انسانی خواهد داشت.
تعداد بازدید: 109
Powered by DorsaPortal