تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از بازنگری ساختار سازمانی روابط عمومی شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌‌ها خبر داد
جانباز در کارگروه اطلاع رسانی استانی به صورت ویدئو کنفرانس با بیان اینکه اقدامات خوبی در تابستان امسال در تهیه و توزیع آب آشامیدنی در سطح کشور انجام شده است اظهار داشت: با اقدامات مهم و موثر مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان‌ها در شهرها و روستا، تابستان امسال با کمترین مشکل سپری شد.


جانباز در کارگروه اطلاع رسانی استانی به صورت ویدئو کنفرانس با بیان اینکه اقدامات خوبی در تابستان امسال در تهیه و توزیع آب آشامیدنی در سطح کشور انجام شده است اظهار داشت: با اقدامات مهم و موثر مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان‌ها در شهرها و روستا، تابستان امسال با کمترین مشکل سپری شد.

حمیدرضا جانباز از افزایش مصرف  آب آشامیدنی در تابستان گذشته خبر داد و بیان کرد:در تابستان علاوه بر مصرف متعارف، مشکل انتشار ویروس کرونا بر افزایش مصرف آب آشامیدنی افزود که خدمات مدیران و کارکنان صنعت آب درخور تحسین و سپاس است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه صنعت آب در فصل تابستان کارنامه درخشانی از خود به ثبت رساند خاطرنشان کرد: در تولید و توزیع آب با تلاش مدیران و کارکنان و رعایت همه جانبه بهداشت تاکنون هیچگونه از انتشار  اپیدمی کووید19 ناشی از آب آشامیدنی در کشور گزارش نشده که نشان از رعایت بهداشت در تولید و توزیع آب است.

جانباز با بیان اینکه شرایط اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه مشکلاتی در اجرای پروژه‌ها ایجاد کرده است افزود: در این شرایط سخت اجرای پروژه‌های عمرانی، تولیدی و سرمایه‌گذاری بدون وقفه ادامه دارد و کارکنان با قوت و تلاش شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی، با تاکید بر توجه به طرح‌های اطلاع‌رسانی در عرصه خدمات رسانی در عرصه‌های صنعت آب و فاضلاب افزود: کمترین سود اطلاع‌رسانی، سبب امیدواری مردم در ابعاد گوناگون می‌شود و در این راستا راه مقابله با یاس‌پراکنی، اطلاع رسانی به موقع به جامعه هدف است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در صنعت آب و فاضلاب مغفول مانده است تاکید کرد: در این راستا، تقویت روابط عمومی شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌‌ها در دستور کار قرار دارد و نمودار سازمانی آنها بازنگری و احیا می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از  استقرار مرکز ارتباط با مشترکان صنعت آب و فاضلاب و همه مردم«CRM» خبر داد و بیان کرد: ارتقا سطح خدمات به مردم در این صنعت بر اساس مطالبات مردم مورد توجه ویژه قرار دارد.
جانباز، تنوع بخشیدن به خدمات، فعالیت‌های دولت الکترونیک، حذف قبوض آب مصرفی مشترکان، استفاده از ظرفیت‌های اصحاب رسانه، فضای مجازی، صوتی، تصویری، تیم‌های رسانه‌ای و پاسخگویی به موقع به انتقادات و مطالبات مردم را از دیگر سیاست‌ها دانست.

تاریخ:
1399/08/06
تعداد بازدید:
860
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal