تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
بررسی روند اجرایی پروژه بزرگ آبرسانى شهرستان جم با حضور مدیرعامل شرکت مهندسى آب و فاضلاب کشور
حمیدرضا جانباز در بازدید از روند اجرایی طرح آبرسانی به شهرستان جم با تاکید بر تسریع اجرای این پروژه اظهار داشت: تکمیل طرح‌های آبرسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی کشور در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و در این راستا اقدامات مهم و موثری عملیاتی شده است.
حمیدرضا جانباز در بازدید از روند اجرایی طرح آبرسانی به شهرستان جم با تاکید بر تسریع اجرای این پروژه اظهار داشت: تکمیل طرح‌های آبرسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی کشور در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و در این راستا اقدامات مهم و موثری عملیاتی شده است.
وی هدف از سفر به شهرستان جم را بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی دانست و با تاکید بر حمایت ویژه از تکمیل پروژه آبرسانی افزود: کارخانه شیرین سازى آب دریا در شهرستان جم به حجم تولید 28 هزارمتر مکعب آب‌شیرین در شبانه‌روز اجرایی شده که تکمیل این پروژه در اولویت برنامه‌های شرکت مهندسى آب و فاضلاب قرار دارد.
مدیرعامل شرکت مهندسى آب و فاضلاب با تاکید بر تسریع تکمیل خط انتقال آب شهرستان جم گفت: آبرسانی به این شهرستان در برنامه‌های امسال این شرکت قرار دارد که اجرای خط انتقال آن به طول 32 کیلومتر مورد توجه ویژه است.
عبدالحمید حمزه‌پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم با اشاره به اجرای پروژه 28 هزار مترمکعبی شیرین سازی آب دریا در آبرسانی به شهرستان جم خاطرنشان کرد: با تکمیل و افتتاح پروژه آب شیرین‌کن 28 هزار متر مکعبی، مشکل دیرینه آبرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان جم برطرف می‌شود.
حمزه‌پور به اجرای خط انتقال آب شهرستان جم پرداخت و بیان کرد: خط انتقال آب شهرستان جم به طول بیش از 32 کیلومتر در اقطار 800 و 900 میلیمتر روند اجرایی مطلوبی دارد و روبه پایان است.
وی با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در طرح آبرسانی به شهرستان جم خاطر نشان کرد: در اجرای پروژه آب شیرین‌کن 28 هزار مترمکعبی سیراف - جم پروژه‌های مختلف از جمله 5 باب ایستگاه پمپاژه ، 50 هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب، 4 هزار متر مربع ساختمان بهره‌بردارى، اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر احداث شبکه برق با نصب افزون بر 147 دکل برق فشار متوسط 33 کیلو ولت را از دیگر تاسیسات اجرای پروژه آبرسانی سیراف - جم دانست و بیان کرد: برای اجرای پروژه کارخانه آب‌شیرین‌کن 28 هزار مترمکعبی جم بیش از 2 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
بر پایه این گزارش مدیرعامل شرکت مهندسى آب و فاضلاب کشور در سفر به استان بوشهر به همراه معاون برنامه‌ریزى وزارت نفت، استاندار بوشهر و نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شوراى اسلامى از پروژه بزرگ آبرسانى به شهرستان جم بازدید کردند و تصمیمات لازم برای تسریع در تکمیل و بهره بردارى از این پروژه اتخاذ می‌شود.
تاریخ:
1399/08/10
تعداد بازدید:
890
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal