تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر طرح آبرسانی لاور شرقی تا مخزن ذخیره اب خورموج را مورد بررسی قرار داد.
علی درویشی در بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی به شهرستان دشتی با تاکید بر پیگیری مستمر در تسریع اجرای این پروژه‌ها اظهار داشت: تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی در اولویت برنامه‌ها است که در این راستا اعتبارات فصل تامین آب به موقع پرداخت می‌شود.


علی درویشی در بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی به شهرستان دشتی با تاکید بر پیگیری مستمر در تسریع اجرای این پروژه‌ها اظهار داشت: تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی در اولویت برنامه‌ها است که در این راستا اعتبارات فصل تامین آب به موقع پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات طرح‌های آبرسانی استان بوشهر از محل سفر رئیس جمهور تامین شده است تصریح کرد: در سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر در تامین اعتبارات حوزه آب مصوباتی به همراه داشت که اعتبارات آبرسانی لاور شرقی در شهرستان دشتی از همین محل است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر با اشاره به روند اجرای طرح‌های آبرسانی خاطر نشان کرد: اکنون طرح‌های مهم آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در حال اجرا است که امید می‌رود بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و وارد مدارد بهره‌برداری شود.

درویشی از ابلاغ اعتبارات آبرسانی استان خبر داد و تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آبرسانی مورد توجه است که پروژه‌های آبرسانی شهرها و روستاها از آن جمله است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم این پروژه خاطر نشان کرد: پروژه‌های آبرسانی در اولویت برنامه‌ها است و 50 میلیارد ریال اعتبار این پروژه به‌زودی تخصیص می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم با قدردانی از توجه استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر به تامین اعتبارات آبرسانی اظهار داشت: درشرایط سخت اقتصادی و مالی، تامین اعتبارات پروژه‌های تامین آب مورد توجه ویژه قرار دارد که بر این اساس روند اجرایی این طرح‌ها بدون وقفه ادامه دارد.

عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه پروژه خط انتقال آب از تاسیسات لاور شرقی تا مخزن ذخیره اب خورموج از اعتبارات سفر رئیس جمهور آغاز شده است اظهارداشت: تاکنون 700 متر این پروژه تکمیل شده و بر روی این پروژه نظارت مستمر می‌شود.

وی به 4 پروژه آبرسانی لاور شرقی دشتی پرداخت و بیان کرد: فاز نخست آن خط انتقال و تجمع چاه‌ها و تاسیسات آبرسانی لاور شرقی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تکمیل فاز نخست خط انتقال آب از تاسیسات لاور شرقی تا مخزن خورموج خبر داد و گفت: خط انتقال آب قبلی این مسیر فرسوده است اولویت نخست نوسازی 10 کیلومتر خط انتقال این مسیر است.

حمزه‌پور تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب از چاه‌های تنگ سدر تا مخزن روستای لاور شرقی شهرستان دشتی به طول 3.8 کیلومتر در هفته دولت امسال آغاز شده است.

وی با تاکید بر تکمیل این پروژه تا خردادماه سال آینده افزود: در این راستا عملیات اجرایی خط انتقال آب از مخزن روستای لاور شرقی به مخزن خورموج به طول 20 کیلومتر و با اعتبار 40 میلیارد تومان آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افتتاح پروژه آب شیرین‌کن 600 مترمکعبی لاور ساحلی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: با تکمیل این پروژه مشکل آبرسانی روستاهای ساحلی شهرستان دشتی برطرف شده است.

حمزه‌پور برنامه زمانبندی اجرای خط انتقال آب از تاسیسات لاور شرقی تا مخزن خورموج را 18 ماهه دانست و با تاکید بر تامین 20 میلیارد تومان اعتبار این پروژه خاطر نشان کرد: با تامین اعتبار تا اوائل تابستان سال آینده افتتاح می‌شود.

وی این پروژه را بسیار مهم برای تامین آب مرکز دشتی و روستاهای مختلف دانست و بیان کرد: با تکمیل این پروژه کمک به منابع آب استان بوشهر می‌شود .
تاریخ:
1399/08/27
تعداد بازدید:
895
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal