تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
210میلیارد ریال برای اجرای طرح آبرسانی "بوشیگان" استان بوشهر تخصیص یافت
عبدالحمید حمزه‌پور در بررسی وضعیت تصفیه‌خانه آب بوشیگان اظهار داشت: تصفیه خانه آب بوشیگان یکی از قدیمی‌ترین تصفیه خانه‌های ساخت ایران و بیش از 40 سال در حال بهره‌برداری است.
عبدالحمید حمزه‌پور در بررسی وضعیت تصفیه‌خانه آب بوشیگان اظهار داشت: تصفیه خانه آب بوشیگان یکی از قدیمی‌ترین تصفیه خانه‌های ساخت ایران و بیش از 40 سال در حال بهره‌برداری است.
وی، منبع تامین آب تصفیه‌خانه بوشیگان را رودخانه شاپور دانست و بیان کرد: بهره برداری مستمر و گذشت زمان سبب مستهلک شدن اجزای اصلی تصفیه خانه شده به صورتیکه سالیان گذشته بر روی میزان خروجی آب تصفیه شده تاثیرگذار بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای طرح بهسازی و ارتقاء تصفیه خانه بوشیگان خبر داد و بیان کرد: این طرح با 2 رویکرد اساسی افزایش ظرفیت تصفیه آب و بهبود کیفیت، در دستور کار قرار گرفته است.
حمزه‌پور با بیان اینکه این پروژه در 2 فاز ساخت آبگیر و بازسازی تصفیه خانه در حال انجام می‌باشد خاطرنشان کرد: ساخت آبگیر تصفیه‌خانه بوشیگان با دیدگاه مدیریت کیفیت و کمیت آب ورودی تصفیه خانه در مدت زمان 12 ماه اجرا و با اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال در مرحله عقد قرارداد است.
وی از ارتقاء ظرفیت تصفیه‌خانه آب بوشیگان خبر داد و خاطر نشان کرد: ارتقاء ظرفیت تصفیه‌خانه بوشیگان برای افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت آب در مدت زمان 24 ماه اجرا می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه ارتقاء ظرفیت تصفیه‌خانه آب بوشیگان با اعتباری افزون بر 130 میلیارد ریال در حال انجام می باشد گفت: این طرح که از ابتدای سال جاری آغاز شده و اکنون دارای 43 درصد پیشرفت فیزیکی است.
حمزه‌پور تصریح کرد: در مجموع برای افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت آب تصفیه‌خانه بوشیگان 210 میلیارد ریال اختصاص یافته است که در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز در مجموع ظرف مدت 24 ماه تکمیل خواهد شد.
تاریخ:
1399/09/02
تعداد بازدید:
818
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal