تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
آخرین دستاوردهای پژوهشی آبفا بوشهر در جشنواره وزارت نیرو ارائه می‌شود
معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: آخرین دستاوردهای پژوهشی این شرکت در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو ارائه و در معرض دید عموم قرار می‎گیرد.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: آخرین دستاوردهای پژوهشی این شرکت در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو ارائه و در معرض دید عموم قرار میگیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مهدی محمدی در تشریح این خبر اظهار داشت: هفته پژوهش و فناوری وزارت نیرو امسال به صورت مجازی و در پلت فرم اینترنتی پژوهشگاه نیرو به آدرس https://hyperexpo.ir در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در این جشنواره نشست‌ها و کارگاههای تخصصی با موضوع‌های آب و برق و دستاوردهای نوین ارائه می‌شود.

محمدی اظهار داشت: در غرفه مجازی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آخرین دستاوردهای پژوهشی این شرکت در معرض عموم قرار داده شده است.

وی گفت: در این غرفه پنج پروژه پژوهشی که توسط پژوهشگران هم استانی و با حمایت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر انجام شده در معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است.

محمدی یادآور شد: این پروژههای تحقیقاتی شامل "ساخت پایلوت سیستم کاهش سختی آب شرب"، "ساخت غشا سرامیکی سیلیکون کاربید" ، بهبود برآورد (نسبت خروجی بدست آمده) حالت آرمانی در سامانه شیرین سازی رطوبت دهی- رطوبت گیری، سنتر نانو کاتالیست‌هایFSM-16 TIO2/ ، FSM-16 ZNO/ برای حذف رنگ در فاضلاب‌های صنایع رنگ، گندزدایی آب خاکستری توسط فرایند اکسیداسیون پیشرفته در نور مرئی به کمک نانو ذرات سیلور وانادات است.

تاریخ:
1399/10/17
تعداد بازدید:
839
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal