تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در شرکت آبفا استان بوشهر
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر دوره آموزشی الزامات مدیریت استاندار ایزو (2015)ISO9001 در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر دوره آموزشی الزامات مدیریت استاندار ایزو (2015)ISO9001 در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برگزار گردید.


مهندس محمدی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این خصوص عنوان کرد : با توجه به یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و تغییرات ایجاد شده در ساختار سازمانی، افزایش محدوده خدمات رسانی شرکت های یکپارچه استانی نیاز به بروزآوری دستورالعملهای کاری ، رویه ها و مهندسی مجدد فرآیندها در حوزه های مختلف شرکت محسوس بوده است که در این راستا شرکت آبفا استان بوشهر اقدام به پیاده سازی استاندارد (2015)ISO9001 کرده است.

وی افزود : تدوین خط مشی و استراتژی های مناسب و در راستای آن هدف گذاری های میان مدت و کوتاه مدت به منظور رسیدن به وضعیت مطلوب در کلیه حوزه های کاری ، ارتقاء سطح کیفی وکمی خدمات ، افزایش بهره وری در فرآیندهای کاری و ارتقاء انگیزه کارکنان، منجر به بهبود سطح خدمات رسانی در شهرها و روستاهای استان خواهد گردیده و رضایت مردم را بدست خواهد آورد.

محمدی گفت :استاندارد مدیریت کیفیت راهکار مناسبی برای سازمانی است که علاقمند است مسیر بهبود و پیشرفت را طی کند و همیشه ضمن تمرکز بر رضایت مردم ، بهبود مستمر فرآیندها را مد نظر قرار دهد .

وی در خصوص مدت زمان اجرای این طرح گفت :مدت زمان این پروژه نه ماه می باشد که تا کنون 25 درصد پیشرفت داشته است و مطابق برنامه انتظار می رود تا مرداد ماه سال 1400 پیاده سازی این سیستم مدیریت کیفیت در شرکت به اتمام رسد.

تاریخ:
1399/10/30
تعداد بازدید:
747
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal