تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) وهفته بزرگداشت مقام مادر وروز زن
بسمه تعالی اِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ، فَصَلِّ لِرَبّکَ وَانْحَرْ ، إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد پربرکت بانوی بانوان جهان از آغاز خلقت تا پایان روزگار است که در کشور ما به عنوان روز زن نامگذاری شده است. روزی که به برکت و حرمت بزرگ زن دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی؛ زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند.

بسمه تعالی
اِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ، فَصَلِّ لِرَبّکَ وَانْحَرْ ، إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ
بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد پربرکت بانوی بانوان جهان از آغاز خلقت تا پایان روزگار است که در کشور ما به عنوان روز زن نامگذاری شده است. روزی که به برکت و حرمت بزرگ زن دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی؛ زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند.
در آستانه این مناسبت بزرگ، فرصت را مغتنم شمرده و قدردان تلاش همکاران گران قدری هستیم که در نقش مادر، همسر و همکار در کمال نجابت، درایت و توانمندی به ایفای مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی خود می‌پردازند؛ امیدوارم با افزایش توانمندی بانوان گرامی شاغل ، فرصت بهره مندی بیشتری از شایستگی‌های حرفه‌ای ایشان فراهم گشته و شتاب بیشتری در توسعه این شرکت صورت پذیرد.
اینجانب فرا رسیدن میلاد با سعادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و سالروز تولد بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را تبریک و تهنیت عرض می نمایم وتقدیر و شادباش خود را از خدمات ارزنده و شایسته‌ بانوان همکارو توفیق و شادکامی روزافزون ایشان را از درگاه باری تعالی خواستارم.







تاریخ:
1399/11/15
تعداد بازدید:
1438
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 1)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal