تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
با توسعه زیرساخت ها وسامانه های الکترونیک خدمت رسانی وکسب رضایتمندی مشترکین ازمهم ترین اولویت های شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر می باشد
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهرمهندس حمزه پور مدیرعامل این شرکت ، ضمن تشریح نحوه عملکرد سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین این شرکت گفت : خدمت رسانی به مشترکین وکسب رضایت مندی مشترکین ازمهم ترین اولویت های شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر می باشد. و درجهت تحقق این موضوع توصیه می گردد مشترکین محترم با توجه به مزایای استفاده از خدمات غیر حضوری برای خود و جامعه ونیز شیوع بیماری کرونا از این بستر استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهرمهندس حمزه پور مدیرعامل این شرکت ، ضمن تشریح نحوه عملکرد سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین این شرکت گفت : خدمت رسانی به مشترکین وکسب رضایت مندی مشترکین ازمهم ترین اولویت های شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر می باشد. و درجهت تحقق این موضوع توصیه می گردد مشترکین محترم با توجه به مزایای استفاده از خدمات غیر حضوری برای خود و جامعه ونیز شیوع بیماری کرونا از این بستر استفاده نمایند.

مهندس حمزه پور اظهارداشت : در زمان حاضر که افزایش ترددها باعث بروز مشکلاتی همچون اتلاف وقت ، صرف هزینه ، وبه ویژه در شرایط کنونی شیوع ویروس کووید 19 که رفت و آمدها باعث انتشار بیشتر بیماری می شود ، ونیز اجرای طرح تکریم ارباب رجوع استفاده از خدمات غیر حضوری که بستر آن در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر فراهم گردیده است از این خدمات بیشتر استفاده نمایند.
مهندس حمزه پوربا بیان اینکه پرداخت به موقع قبوض آب بهاء برای خدمت رسانی بهتر به مشترکین ضروری می باشد گفت : توجه به هزینه بالای تامین و توزیع آب در استان وکمبود منابع تأمین آب مدیریت مصرف این ماده حیاتی بسیار حایز اهمیت است وپرداخت به موقع قبوض آب بهاء می تواند شرکت را در خدمت رسانی بهتر به مشترکین کمک نماید.

وی افزود : سعی کرده ایم همه خدماتی قابل ارائه شرکت را در دفاتر پیشخوان وسامانه 122 ونیزاز طریق درگاه اینترنتی شرکت جهت خدمت رسانی به مردم ارائه نماییم .

وی بیان داشت: سامانه دریافت خدمات غیر حضوری آب و فاضلاب 3 سال است که استقرار یافته و با توجه به یکپارچگی دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی درسال گذشته ، با بروز رسانی اطلاعات سامانه ، این نرم افزار هم به مشترکین شهری و هم به مشترکین روستایی خدمات ارائه می دهد .

وی در ادامه تصریح کرد : در حال حاضردرصد پرداخت غیر حضوری قبوض آب بهاء به بیش از 83درصد رسیده است که امیدواریم افزایش یابد .

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر از مشترکین خواست با ورود به این سامانه ،خدماتی مانند خود اظهاری کارکرد کنتور و دریافت آنلاین قبض محاسبه شده جدید ، پرداخت صورتحساب آب بهاء ،درخواست انشعاب آب و فاضلاب ، تغییر نام مالک ، مشاهده سوابق گذشته صورتحساب و پرداختی آن، تغییرکاربری و را به صورت غیر حضوری دریافت نمایند.مهندس حمزه پور با تاکید بر لزوم حذف قبوض کاغذی آب بهاء و اطلاع رسانی آن از طریق پیامک تلفن همراه از مشترکین خواست در این زمینه با شرکت آب و فاضلاب استان همکاری نمایند.

تاریخ:
1399/11/29
تعداد بازدید:
782
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal