با توسعه زیرساخت ها وسامانه های الکترونیک خدمت رسانی وکسب رضایتمندی مشترکین ازمهم ترین اولویت های شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر می باشد
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهرمهندس حمزه پور مدیرعامل این شرکت ، ضمن تشریح نحوه عملکرد سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین این شرکت گفت : خدمت رسانی به مشترکین وکسب رضایت مندی مشترکین ازمهم ترین اولویت های شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر می باشد. و درجهت تحقق این موضوع توصیه می گردد مشترکین محترم با توجه به مزایای استفاده از خدمات غیر حضوری برای خود و جامعه ونیز شیوع بیماری کرونا از این بستر استفاده نمایند.