تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
بازدید مدیرکل حراست شرکت مهندسی آبفای کشور از آب‌ شیرین‌کن‌ها و تاسیسات مهم بوشهر
مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و معاون حفاظت فیزیکی حراست وزارت نیرو از آب‌ شیرین‌کن‌های استان بوشهر بازدید کردند‌.

مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و معاون حفاظت فیزیکی حراست وزارت نیرو از آب‌ شیرین‌کن‌های استان بوشهر بازدید کردند‌.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر: مدیر کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان بوشهر به همراه معاون حفاظت فیزیکی وزارت نیرو با حضور در آبشیرین کن های شهر بوشهر مسائل امنیتی حفاظتی این مجموعه ها را مورد بررسی قرار دادند.

مدیر کل حراست شرکت مهندسی آبفای کشور در بررسی آبشیرین کن 22 هزار و 500 متر مکعبی همچنین روند اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن 17 هزار مترمکعبی در شهر بوشهر بیان کرد: هدف اصلی شرکت آب و فاضلاب خدمت رسانی به مردم می باشد از جمله تهیه و توزیع آب آشامیدنی گوارا و سالم و وظیفه حراست مراقبت از این دستاوردها و سرمایه است.

جعفر عرب نژاد افزود: در راستای تحقق بخشیدن به این مهم حراست با نگاه امنیتی و حفاظتی که وظیفه ذاتی آن می باشد با بررسی اماکن مهم آبرسانی جهت رفع احتمالی مشکلات امنیتی و حفاظتی و پیشگیری نمودن آنها اقدام می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت: در راستای تثبیت وضعیت تأمین آب شرب استان اجرا پروژه‌های اب شیرین کن در اولویت این شرکت قرار گرفته است.

عبدالحمید حمزه پور ادامه داد: در این راستا پروژه‌های متعددی در سطح استان بوشهر اجرایی شده که شاخص‌ترین آن، پروژه های آب شیرین کن 35 هزار شهر بوشهر است.

وی افزود: کاهش هدرفت آب در شبکه توزیع از دیگر اولویت‌های شرکت آبفا استان بوشهر است که با هدف تحقق این مهم پروژه‌های متعددی اجرایی شده است.

حمزه‌پور عنوان کرد: در ارتباط با ساماندهی شبکه فاضلاب به عنوان مطالبه دیرینه بوشهری‌ها نیز در چندین محله از مرکز استان پروژه‌هایی در حال اجرا است‌.

تاریخ:
1399/12/20
تعداد بازدید:
2901
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:7
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal