تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
طرح ارتقا ظرفیت مجتمع آبرسانی روستایی شول تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری شد
عبدالحمید حمزه‌پور با تاکید بر ادامه قطع انشعابات غیرمجاز به ویژه در خانه باغ‌ها اظهار داشت: با توجه به وضعیت منابع تامین آب در استان باید مدیریت مصرف در دستور کار همگان قرار بگیرد تا از فصل گرما به ویژه تابستان عبور کنیم.
عبدالحمید حمزه‌پور با تاکید بر ادامه قطع انشعابات غیرمجاز به ویژه در خانه باغ‌ها اظهار داشت: با توجه به وضعیت منابع تامین آب در استان باید مدیریت مصرف در دستور کار همگان قرار بگیرد تا از فصل گرما به ویژه تابستان عبور کنیم.
وی، با اشاره به روند اجرایی طرح‌های آبرسانی افزود: اکنون در بیشتر شهرها و روستاهای استان بوشهر پروژه آبرسانی از جمله آب‌شیرین‌کن در حال اجرا است که بخشی از این طرح‌ها قبل از فصل تابستان وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به سال تولید، پشتیبانی‎ها، مانع‌زدایی‎ها افزود: در این راستا با رفع موانع در اجرا طرح‌ها تلاش می‌شود بخشی از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاها در آستانه فصل تابستان افتتاح شود.
حمزه‌پور از وارد مدار شدن یکی دیگر از پروژه‌های گذر از تابستان 1400 استان بوشهر در شهرستان گناوه خبر داد و بیان کرد: در سال‌های گذشته همزمان با فصل تابستان و افزایش مصارف خانگی در روستاهای گناوه از جمله مجتمع آبرسانی روستایی شول دچار افت فشار و مشکل در دریافت آب می‌شد که با بررسی و مطالعات اولیه و مهندسی مجدد و باز طراحی ایستگاه پمپاژ این مجتمع توسط تیم‌های مختلف کارشناسی شرکت آبفا، عملیات اجرایی بهسازی و ارتقا ظرفیت پمپاژ ایستگاه آبرسانی شول آغاز شد وی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی روستایی شول شهرستان گناوه شامل روستاهای شول، کلر، کمالی، احمدحسین، چشمه و گودری با حدود یک‌هزار مشترک است افزود: علاوه بر این چند انشعاب صنعتی تولیدی نیز از خط انتقال آب این مجتمع آب دریافت می‌کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به تخصیص 2 میلیارد ریال برای بهبود وضعیت مجتمع آبرسانی روستایی شول خاطر نشان کرد: تمامی عملیات اجرایی این پروژه توسط تیم امانی و کارکنان امور آبفا شهرستان گناوه با 2 میلیارد ریال در بازه زمانی 2 ماهه در کمترین زمان ممکن به اتمام رسید.
حمزه‌پور از افزایش 2 برابری تامین آب از مجتمع آبرسانی روستایی شول خبر داد و بیان کرد: با وارد مدار شدن این طرح ظرفیت ذخیره مجتمع به 2 برابر یعنی حدود 500 متر مکعب و ظرفیت پمپاژ آن نیز به حدود 25 لیتر در ثانیه افزایش یافت.

تاریخ:
1400/01/22
تعداد بازدید:
896
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal