تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
452 میلیارد تومان اعتبار صرف اصلاح شبکه‌های آب روستایی بوشهر شد
استاندار بوشهر گفت: در هشت سال گذشته 452 میلیارد تومان اعتبار صرف اصلاح و بهسازی بیش از یک‎هزار و 500 کیلومتر شبکه آب روستایی در این استان شده است.


استاندار بوشهر گفت: در هشت سال گذشته 452 میلیارد تومان اعتبار صرف اصلاح و بهسازی بیش از یک‎هزار و 500 کیلومتر شبکه آب روستایی در این استان شده است.

به‌ گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در حاشیه پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این زمینه خط انتقال آب باغان در حال انجام است و با اجرای آن وضعیت آب 28 روستای شهرستان جم پایدار می‌شود.
وی بیان کرد: تاکنون برنامه‌‏ای برای جیره‏‌بندی آب در استان بوشهر برای تابستان پیش رو وجود ندارد.
گراوند تاکید کرد: تلاش می‏‌شود با تامین آب از منابع مختلف از جمله احداث آب شیرین‎کن‎ها و کاهش هدر رفت با اصلاح شبکه و نشت‏‌گیری، مشکل کمبود آب آشامیدنی استان به کمترین میزان برسد.
استاندار بوشهر ادامه داد: اصلاح شبکه و خطوط انتقال در کنار همراهی خوب مردم در مصرف بهینه آب ظرفیتی است تا استان بوشهر به سمت جیره‌‏بندی آب نرود.
گراوند اضافه کرد: این استان اکنون پایلوت طرح نشت‌‏گیری شبکه آب در کشور است و در مرحله نخست به دلیل تامین بخشی از آب شامیدنی شهرهای بوشهر و کنگان از طریق آب شیرین کن، این طرح در این شهرها اجرایی شده است.
وی افزود: برای تامین هر مترمکعب آب از آبشیرین کن 16تا 17 هزار تومان اعتبار هزینه می‌شود که با توجه به این هزینه بالا می‌طلبد هدر رفت در شهرهای برخوردار از آب شیرین کن به کمترین میزان برسد.
گراوند گفت: چنانچه  احداث آب‏ شیرین‎کن‏‌ها براساس برنامه پیش برود و بخشی از آب شیرین‌کن‎های 17 هزار و 35 هزار مترمکعبی بوشهر وارد مدار ‎شوند به تامین آب پایدار کل استان کمک می‌کند.
تاریخ:
1400/02/15
تعداد بازدید:
648
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal