تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
استاندار بوشهر در جلسه شورای آب استان بر تسریع در اجرا و تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در استان تأکید نمود
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر : عبدالکریم گراوند در نشست شورای آب استان بوشهر با تأکید بر پیگیری جدی مدیران برای رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه آب استان اظهار داشت: باید با تلاش و پیگیری جدی، به پایداری در تأمین آب استان برسیم.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر : عبدالکریم گراوند در نشست شورای آب استان بوشهر با تأکید بر پیگیری جدی مدیران برای رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه آب استان اظهار داشت: باید با تلاش و پیگیری جدی، به پایداری در تأمین آب استان برسیم.

وی باتأکید بر تعویض کنتور آب معیوب مشترکان در شهرها و روستاها بیان کرد: تعمیر و تعویض کنتور معیوب و خراب آب شرب در شهرها و روستای استان بوشهر در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گیرد.

گراوند با تأکید بر تسریع در اجرا و تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در استان گفت: تکمیل این پروژه‌ها با هدف تأمین آب مورد نیاز در شهرها و روستاهای مختلف استان، نیازمند همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان است.

استاندار بوشهر تأخیر در اجرا پروژه‌ها را مشکل در تأمین آب شرب مردم دانست و افزود: یک روز تأخیر در تأمین آب شرب شهروندان جایز نیست و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان وظیفه سنگینی در این عرصه بر عهده دارند.

گراوند با بیان اینکه هنر ما این است که آب بوشهر را به پایداری برسانیم تصریح کرد: توسعه استان در گرو تأمین آب است و حل ‌مشکلات آبرسانی استان، مسیر تولید و اشتغال را هم هموار می‌کند.

وی تسریع در اجرا طرح‌های آبرسانی را یکی از مصادیق شعار سال و گره‌گشایی دانست تأکید کرد: رفع موانع در اجرا پروژه‌های آبرسانی امری مهم و ضروری است لذا اگر مدیری در مسیر حل مشکلات آب مانع‌تراشی کند، برخلاف شعار سال عمل کرده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیر باید کار بلد، پیگیر و گره‌گشا باشد، خواستار نظارت جدی شرکت آب و فاضلاب برای اجرا طرح‌های تأمین آب در استان شد.

گراوند با بیان اینکه پیچ و خم‌های اداری نباید مانع از اجرا پروژه‌های تأمین آب شود خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب ضروری است و با استفاده از شیوه‌های مختلف هنری باید در این عرصه تلاش شود.

وی خدمات شرکت آب و فاضلاب را ستود و گفت: شرکت آب و فاضلاب با تلاش شبانه‌روزی برنامه‌های مهمی برای کاهش مشکلات آبرسانی اجرا کرده که نیازمند همکاری مردم در مدیریت مصرف آب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روند اجرای طرح های آبرسانی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تا نیمه نخست امسال طرح‌های مهم آبرسانی در بخش آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود.

عبدالحمید حمزه‌پور فرهنگ‌سازی در عرصه مدیریت مصرف را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: در این حوزه نیازمند مشارکت همکاران در عرصه فرهنگ‌سازی در صرفه‌جویی آب برای گذر از تابستان سخت پیش رو هستیم.

وی با قدردانی از استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به طرح‌های آبرسانی دارند خاطر نشان کرد: با حمایت از استاندار بوشهر طرح‌های مهمی اجرا شده که یکی پس از دیگری در حال تکمیل و افتتاح است.

تاریخ:
1400/02/26
تعداد بازدید:
700
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal