تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
افزایش 30 درصدی تماس های مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با سامانه ارتباط مردمی 122
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر: 14000 تماس تلفنی در بخش مشترکین آب و فاضلاب شهری و روستایی استان بوشهر با مرکز سامانه 122 شرکت طی تیر ماه سالجاری برقرار شد که رشد30 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر: 14000  تماس تلفنی در بخش مشترکین آب و فاضلاب شهری و روستایی استان بوشهر با مرکز سامانه 122 شرکت طی تیر ماه سالجاری برقرار شد که رشد30 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: ارائه خدمات غیرحضوری به هم استانی‏ها گامی مهم در راستای تحقق دولت الکترونیک است که در پیش از کرونا نیز با جدیت و اهتمام خاصی مورد توجه شرکت آبفا استان بوشهر واقع شده بود.
وی افزود: این سامانه با هدف ارتباط ،دریافت و پیگیری انتقادات و شکایات در خصوص مسائل آب و فاضلاب ایجاد شده است و امیدواریم این بستر بتواند ارتباط مردم را با بخش های مختلف تسهیل دهد و رضایت دریافت کنندگان خدمت را به دنبال داشته باشد.
وی بیان کرد: با این حال از زمان شیوع کرونا با توجه به استقبال خوب بوشهری‏ها از سامانه تلفنی 122 این رسالت سنگین برعهده شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گذاشت تا حد ممکن میزان مراجعه حضوری شهروندان در ارتباط با مسائل آب و فاضلاب کاهش پیدا کند.
حمزه پور اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با ارائه خدمات بصورت غیر حضوری و در بسترهای گوناگون تلاش نموده است با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیز با در نظر گرفتن صرفه جویی هزینه و زمان از مراجعات حضوری و غیرضروری مشترکین پیشگیری نماید.
وی افزود: با این حال با ساز و کاری که پیش بینی شده مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر می‏توانند ثبت رقم کنتور و پرداخت آن به صورت آنلاین، گزارش شبانه روزی تغییر در رنگ، طعم و بوی آب، دریافت نظرات مشترکان پس از در یافت خدمات، اعزام اکیپهای امداد و حوادث آب و فاضلاب را از طریق سامانه تلفنی 122 انجام دهند.

وی افزود : ثبت و ضبط کلیه تماسهای مردمی، اعلام خرابی کنتور، اطلاع رسانی در زمینه نوبتبندی آب، اشکال در شبکه توزیع، پرداخت تلفنی قبوض ، دریافت قبض المثنی آب و اعتراض نسبت به مبلغ قبض دریافتی، دریافت هر گونه شکواییه مردمی نسبت به خدمات ماموران قرائت کنتور از دیگر خدمات قابل ارائه در سامانه تلفنی 122 شرکت آبفا استان بوشهر است.

وی تاکید کرد: صرفه جویی در وقت و هزینه، تحقق منشور شهروندی، امکان برقراری ارتباط آسان و شبانه روزی، شفافیت در پاسخگویی و افزایش رضایت مشترکان، کاهش ترددهای درون شهری با توجه به محدودیت های کرونایی از جمله اهداف مهم سامانه تلفنی 122 است.

تاریخ:
1400/05/23
تعداد بازدید:
757
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal