تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
افزایش بی رویه مصرف آب در شهرهای استان بوشهر/ پیش بینی پاییز کم باران و ضرورت تداوم صرفه‌جویی در مصرف
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با توجه به پیش‌بینی شدن پاییزی کم بارش از هم‌استانی‌ها انتظار است همچنان در مصرف آب نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با توجه به پیش‌بینی شدن پاییزی کم بارش از هم‌استانی‌ها انتظار است همچنان در مصرف آب نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر، مدیرعامل این شرکت با اشاره به افزایش مصرف آب در شهرهای مختلف استان گفت: برای جلوگیری از بروز بحران کم‌آبی و تنش آبی باید مدیریت مصرف و صرفه‌جویی آب در دستور کار همه مشترکین آب استان بوشهر قرار بگیرد.

عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به افزایش مصرف آب در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه 85 درصد آب آشامیدنی استان از دیگر استان‌ها با خطوط طولانی و مشکلات خاص و تلاش شبانه‌روزی کارکنان آب و فاضلاب وارد شبکه‌های سراسری استان وارد می‌شود باید برای عبور از بحران و تنش آبی باید مدیریت مصرف مورد توجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه مهر و آبان ماه سالجاری کم بارشی را پیش رو داریم صرفه جویی در مصرف آب ضرورت بیشتری می یابد و باید بپذیریم که صرفه جویی در مصرف با توجه به کاهش شدید نزولات جوی در کشور ما که دارای اقلیمی خشک و نیمه خشک می باشد جزئی انکارناپذیر از زندگی وبه عنوان یک فرهنگ در جامعه باید نهادینه شود .دراستان بوشهرنیزبا توجه به عدم برخورداری از منابع تامین آب مطمئن ،این موضوع ضرورت بیشتری پیدا می کند از مردم تقاضا می‌شود تنها با 15 تا 20 درصد صرفه جویی، در گذر از این تنش با شرکت آب وفاضلاب همکاری نمایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان نیز همچون سایر استان‌های کشور با پدیده کمبود آب مواجه است افزود: گرمای شدید هوا و شرایط کرونایی باعث افزایش مصرف و کمبود آب در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر شده است.

حمزه‌پور تصریح کرد: از مشترکین محترم تقاضا می‌شود در این شرایط خاص، آب را بیهوده هدر ندهند و از مصارف غیرضروری همچون شستشوی جلوی درب منازل و مغازه ها، خودرو و آبیاری باغات و باغچه‌ها با آب شرب خودداری کنند و با استفاده از شیرآلات کاهنده در مصرف آب صرفه جویی کنند.

تاریخ:
1400/06/25
تعداد بازدید:
645
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal