تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
بازدید معاون مدیر کل بازرسی کشور از 2پروژه آبشیرین کن بزرگ شهر بوشهر
معاون تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور گفت: با شناسایی و رفع موانع فراروی اجرای آب شیرین‌کن بوشهر زمینه برای سرعت‌بخشی به اجرای این پروژه‌ها فراهم می‌شود. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، نعمت‌الله ترکی روز یکشنبه در بازدید از پروژه‌های آب شیرین کن بوشهر اظهار کرد: در بازدید از این پروژه‌ها روند اجرای آنها بررسی و همچنین مشکلات و موانع فراروی این پروژه‌ها شناسایی می‌شود.

معاون تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور گفت: با شناسایی و رفع موانع فراروی اجرای آب شیرین‌کن بوشهر زمینه برای سرعت‌بخشی به اجرای این پروژه‌ها فراهم می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، نعمت‌الله ترکی روز یکشنبه در بازدید از پروژه‌های آب شیرین کن بوشهر اظهار کرد: در بازدید از این پروژه‌ها روند اجرای آنها بررسی و همچنین مشکلات و موانع فراروی این پروژه‌ها شناسایی می‌شود.

وی بیان کرد: در سفرهای استانی نیز پروژهای مهم عمرانی و تولیدی در بازدید میدانی و نشست با مدیران مربوطه مورد بررسی قرار ‌گیرند تا چالش‌ها و مشکلات فراروی آنها برطرف شود.

ترکی ادامه داد: پروژه های آب شیرین کن بهره‌برداری شده در استان بوشهر اکنون 10 درصد آب شرب مورد نیاز استان را تامین می کنند که پیش بینی شده با اجرا پروژه‌های در دست اجرا این میزان به بیش از 30 درصد افزایش یابد.

وی عنوان کرد: تسریع در تکمیل پروژه‌ها و رفع موانع و مشکلات در زمینه مشکلات بانکی از جمله هدف‌های مهم در بازدید از پروژه های عمرانی و تولیدی است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت: استان بوشهر هم اکنون نزدیک به 100 هزار متر مکعب آب شیرین کن در دست احداث دارد که پیش بینی شده این پروژه‌ها تا سال 1402 به بهره‌برداری برسند.

وی اظهار کرد: شتاب‌بخشی در روند اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران پروژه های آب شیرین کن و همچنین سرعت بخشی در روند ترخیص اقلام مورد نیاز آب شیرین کن ها از گمرک از جمله خواسته های مهم در حوزه پروژه‌های آب شیرین کن استان بوشهر است.

حمزه‌پور یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه آب شیرین کن جزیره شیف تا بهمن ماه و فاز نخست آب شیرین کن 17 هزار مترمکعبی بوشهر تا پایان امسال وارد مدار شود.

حمزه‌پور در ارتباط با پروژه آب شیرین‌کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر نیز گفت: این پروژه اکنون 73 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد.

تاریخ:
1400/10/26
تعداد بازدید:
595
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal