تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
میزان برداشت از آب شیرین‌کن‌های بوشهر چهار برابر خواهد شد
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در یک بازه زمانی سه ساله میزان برداشت این استان از آب شیرین کن ها با افزایش 4 برابری به 160 هزار مترمکعب خواهد رسید.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در یک بازه زمانی سه ساله میزان برداشت این استان از آب شیرین کن ها با افزایش 4 برابری به 160 هزار مترمکعب خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ابوالحسن عالی روز سه‌شنبه در بازدید معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه های آب شیرین کن شهر بوشهر افزود: اکنون در استان بوشهر چهار سایت آب شیرین کن شامل آب شیرین کن های بوشهر کنگان و روستاهای شیف و گلستان در مدار بهره‌برداری قرار دارند که ظرفیت تولید آنها 40 هزار متر مکعب است.

وی بیان کرد: امسال نیز بخشی از پروژه‌های آب شیرین کن وحدتیه، 17 هزار مترمکعبی برازجان و 35 هزار مترمکعبی بوشهر وارد مدار خواهد شد.

مهندس ابوالحسن عالی در بازدید معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه های آبرسانی استان بوشهر اظهار کرد: این بازدیدها در سه محور شامل پروژه‌های جهاد آبرسانی، پروژه های رفع تنش آبی (شامل مخزن پنج هزار مترمکعبی دلوار و خط انتقال آب مناطق شمالی بوشهر)  و همچنین پروژه‌های آب شیرین کن در حال احداث استان بوشهر بود.

عالی ادامه داد: در بحث تأمین اعتبار نگاه ویژه ای به پروژه های استان بوشهر معروف کرده است که این مهم نویدبخش تامین آب پایدار این استان است.

وی افزود: مهم و شاخص استان بوشهر در حوزه آبرسانی خط انتقال سیراف-جم است که تلاش می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

عالی یادآور شد: بوشهر منبع تامین آب شهرستان جم و بخش بوشکان شهرستان دشتستان منابع آب زیرزمینی است که در این سالها به دلیل خشکسالی بخشی از این منابع به تحلیل رفته که حفر، تجهیز و کف‌شکنی چاه‌های این مناطق مورد توجه ویژه است.

وی افزود: با تدابیر ارزشمند صورت گرفته توسط وزارت نیرو برای شهرستانهای جمع و دشتستان و سایر شهرستان های استان بوشهر تدارک دیده شده تا پایداری آب شرب استان بوشهر به وضعیتی مطلوب برسد.

درجریان سفر یک روزه معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  پروژه‌های خط انتقال آب مناطق شمالی بوشهر، مخزن آب پنج‌هزار مترمکعبی دلوار،خط انتقال آب بندر رستمی، مجتمع آبرسانی روستای چاوشی، خط انتقال آب بخش بوشکان و پروژه‌های آب شیرین کن در حال احداث شهرستان های بوشهر و دشتستان بازدید و روند پیشرفت فیزیکی آنها مورد بررسی قرار گرفت.
تاریخ:
1401/02/27
تعداد بازدید:
354
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal