تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
طرح‌های جهاد آبرسانی و محرومیت‌زدایی استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت
با حضور جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و مدیر دفتر بهره‌برداری و نمایندگان مشاور طرح‌های جهاد آبرسانی و محرومیت‌زدایی استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، در این نشست  آقای محمد نجفی جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه تکمیل این طرح‌ها در اولویت قرار دارد اظهار داشت: در راستای تأمین نیاز آب شرب نقاط محروم و کم برخوردار تمامی امکانات نیروی دریایی سپاه برای  تسریع در  اجرا پروژه‌ها بسیج شده است. 
وی جهاد آبرسانی با مشارکت وزارت نیرو و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تلاش می‌شود با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت ممکن طرح‌ها اجرا و تکمیل شود.
  جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه با اشاره به تعامل و همکاری بسیار مطلوب بین شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و نیروی دریایی سپاه گفت: این مهم سبب تسریع در اجرا پروژه‌ها شده است. 
نجفی از افزایش ماشین‌آلات و تأمین مصالح برای تسریع در اجرای پروژه‌ها خبر داد بیان کرد: بر اساس برنامه زمانبندی تعدادی از طرح‌های آبرسانی استان بوشهر تا هفته دولت تکمیل و افتتاح شود. 
در این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جرا طرح جهاد آبرسانی 30 روستای استان تحت پوشش این طرح قرار دارند افرود: برای تسریع در اجرا این طرح‌ها تخصیص اعتبارات به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مورد توجه ویژه قرار گرفته است.  ابوالحسن عالی اعتبار اجرا طرح آبرسانی به 39 روستای استان بوشهر با مشارکت قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای انعقاد قرارداد فاز دوم  و شروع عملیات اجرایی این پروژه‌ها در راستای پایدار شدن منابع آب روستاها، طرح جهاد آبرسانی با اعتبار اولیه 557 میلیارد تومان در استان اجرایی خواهد شد.‌
  وی اضافه کرد: با تصویب و ابلاغ این قرارداد، با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) شاهد تسریع در امر آبرسانی به روستاهای کم برخوردار در استان خواهیم بود.
  در این نشست  مقرر شد در آینده ایی نزدیک  پروژه‌های خط انتقال آب بندر رستمی، روستاهای سمل و گلنگون در شهرستان تنگستان جمعا به طول شش هزار و 870 متر و خط انتقال آب ارم - دهرود در شهرستان دشتستان به طول 3 هزار و 600 متر به بهره‌برداری برسد و افتتاح شود.   کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه مخزن ذخیره آب به ظرفیت 5 هزار مترمکعب تنگ‌ارم دشتستان از دیگر مصوبات این نشست بود.
تاریخ:
1401/04/16
تعداد بازدید:
322
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal