تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
792 میلیارد و 200 میلیون تومان در اجرا طرح‌های آبرسانی و فاضلاب استان بوشهر سرمایه‌گذاری شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر تسریع یافته است اظهار داشت: در این راستا 7.5 میلیارد تومان در طرح جهاد آبرسانی در 39 روستای استان بوشهر تخصیص یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر تسریع یافته است اظهار داشت: در این راستا 7.5 میلیارد تومان در طرح جهاد آبرسانی در 39 روستای استان بوشهر تخصیص یافت.

ابوالحسن عالی با اشاره به اجرا طرح جهاد آبرسانی بیان کرد: در اجرا این طرح با همکاری نیروی دریایی سپاه 28 کیلومتر شبکه آبرسانی در روستاها اجرا می‌شود و 68 کیلومتر شبکه انتقال آب از دیگر برنامه این طرح است.

وی ساخت مخزن ذخیره 5 هزار متر مکعب در دشتستان را از دیگر موارد طرح جهاد آبرسانی دانست و تصریح کرد: در این راستا عملیات اجرایی خط انتقال و شبکه توزیع در روستاهای دهرود، سمل، گلنگون، بندر رستمی و ارم اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ضمن اشاره به احداث و تکمیل مخازن و تاسیسات در سطح شهرستان های استان بیان کرد تا کنون 50 میلیارد تومان در این زمینه هزینه گردیده است.

ابوالحسن عالی از احداث مخزن ذخیره آب به ظرفیت 500 مترمکعب در روستای باغ شیخ سیراف خبر داد و گفت: در اجرا این طرح 700 میلیون تومان مصوب شده که خط انتقال به طول 500 متر اجرا شده است.

عالی با اشاره به عملیات اجرایی خط انتقال آب از پروژه آب‌شیرین‌کن 35 هزار متر مکعب بوشهر تا سایت شهید ماهینی افزود: این طرح به طول 6.5 کیلومتر با اعتبار 20 میلیارد تومان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی 90 درصد دارد و برای تکمیل آن به 34 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی از اجرا عملیات خطوط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: این طرح با اعتبار 7 میلیارد تومان به طول بیش از 3.7 کیلومتر است که 3 هزار و 94 متر اجرا شده و 646 متر دیگر باقیمانده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اعتبار مورد نیاز تکمیل این طرح را 42 میلیارد تومان دانست و افزود: پیشرفت این طرح 82 درصد است.

عالی با اشاره به اجرا طرح‌های توسعه و بازسازی شبکه‌های آبرسانی شهرها و روستاهای استان با اعتبار 275 میلیارد تومان خاطر نشان کرد: در اجرا این طرح 64 کیلومتر شبکه آبرسانی توسعه می‌یابد و یا بازسازی می‌شود.

وی خرید تضمینی آب از آب‌شیرین‌کن‌ها به ارزش 329 میلیارد تومان، اجرا طرح احداث شبکه فاضلاب گناوه با اعتبار 42 میلیارد تومان، شبکه فاضلاب دیلم با اعتبار 28 میلیارد تومان و و ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر بوشهر با اعتبار 28 میلیارد تومان همچنین کف شکنی و احیاء 5 حلقه چاه (حفر ، احیا و کف شکنی 4 حلقه و کف شکنی یک حلقه چاه) آب شرب در شهرستان های دشتستان و دشتی با اعتبار 5 میلیارد تومان را از دیگر طرح‌های اجرا شده در دولت سیزدهم دانست و افزود: در مجموع در این مدت تاکنون 792 میلیارد و 200 میلیون تومان در اجرا طرح‌های آبرسانی و فاضلاب استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده است.

تاریخ:
1401/04/25
تعداد بازدید:
367
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal