تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به مناسب عید غدیر خم
بسم االله الرحمن الرحیم »الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا «(سوره مبارکه مائده، آیه 3) امروز دین شما را به حد کمال رساندم و نعمتم را بر شما تمام کردم و اسلام را به عنوان دین برای شما پسندیدم.
بسم االله الرحمن الرحیم
»الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا «(سوره مبارکه مائده، آیه 3)
امروز دین شما را به حد کمال رساندم و نعمتم را بر شما تمام کردم و اسلام را به عنوان دین برای شما پسندیدم.
عید غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.
غدیر و تعیین امیرالمؤمنین (ع) به عنوان ولى ‌امر امت اسلامى از سوى پیامبر مکرم اسلام (ص) یک حادثه‌ بسیار بزرگ و پر معناست؛ این حرکت که در روز هجدهم ذى ‌الحجه سال دهم هجرت اتفاق افتاد، این است که اسلام به مسأله‌ مدیریت جامعه به چشم اهمیت نگاه مى‌کند.
اینجانب با کمال مسرت و شادمانی، فرا رسیدن 18 ذی الحجه، عید سعید غدیر خم را صمیمانه به عموم مسلمین و شیعیان جهان به ویژه همکاران و خانواده گرامیشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و شادکامی همگان را مسئلت دارم.


ابوالحسن عالی
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل
شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر
تاریخ:
1401/04/26
تعداد بازدید:
315
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal