تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
فرماندار تنگستان از مدیریت امور آب و فاضلاب این شهرستان قدردانی کرد
فرماندار تنگستان با قدردانی از مدیریت مطلوب امور آب و فاضلاب این شهرستان در جلوگیری از تنش آبی اظهار داشت: با درایت مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و مدیریت امور آب تنگستان اول تابستان در این شهرستان بدون هیچ مشکلی سپری شد که امید می‌رود تا پایان فصل تابستان این مهم ادامه داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، احمد لطفی در نشست بررسی آبرسانی شهرستان اجرا طرح‌های توسعه و نوسازی شبکه آبرسانی در شهرها و روستاهای تنگستان را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: در شش ماه گذشته طرح‌های نوسازی شبکه آبرسانی در نقاط مختلف تنگستان تسریع یافت و این مهم سبب جلوگیری از بروز مشکلات شد.

وی با بیان اینکه اکنون شبکه فرسوده در برخی نقاط شهری و روستایی تنگستان وجود دارد گفت: با تلاش مدیر آبفا و مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اقدامات مهم و موثر انجام شد تا در تابستان توزیع و تامین آب مدیریت شود.

فرماندار تنگستان باتاکید بر برخورد با انشعابات غیرمجاز در تنگستان افزود: با کسانیکه انشعاب آب غیرمجاز دارند باید برخورد و از فعالیت این انشعابات جلوگیری شود.

لطفی با تاکید بر توجه به توسعه شبکه آبرسانی خاطر نشان کرد: با توجه به اجرا طرح ملی نهضت مسکن لازم است شبکه آبرسانی در اجرا این طرح‌ها تسریع شود تا وقفه‌ای در اجرا ساخت مسکن ایجاد نشود.

وی از اجرا طرح آبرسانی در روستای رستمی و سمل قدردانی کرد.
تاریخ:
1401/05/03
تعداد بازدید:
379
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal