تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
برپایی میز خدمت شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر در مصلی نماز جمعه
در راستای تداوم پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان، میز خدمت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در مصلا جمعه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، در راستای خدمت‌رسانی، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مشکلات مردم، پیش از خطبه‌های نماز جمعه میز خدمت شرکت آب و فاضلاب در مصلا نماز جمعه بوشهر دایر شد.

این برنامه با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و معاون مشترکین ، مدیر آب و فاضلاب شهرستان بوشهر و چندنفر کارشناسان این شرکت برگزار و به صورت مستقیم و چهره به چهره با مردم دیدار و پاسخگوی سوالات آنان شدند.

ارائه خدمات مشترکین، پاسخگویی به سؤالات و درخواست‌های مربوط به مسائل آب و خرید انشعاب فاضلاب، تشریح وضعیت تأمین، توزیع و کنترل کیفی و بهداشتی آب شرب شهروندان از جمله فعالیت‌ها و اقدامات آبفا در میز خدمت نماز جمعه این هفته بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هدف از برپایی میز خدمت در مصلا نماز جمعه را علاوه بر کاهش فاصله بین مردم مدیران و تکریم ارباب رجوع، تسریع در حل مشکلات، درخواست‌ها و رفع موانع موجود دانست.

مهندس ابوالحسن عالی افزود: در تمامی مناطق و شهرستان‌های استان میز خدمت راه‌اندازی می‌شود و مردم می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به اداره مربوطه از طریق الکترونیکی و یا با مراجعه به سایت شرکت آب و فاضلاب خدمات خود را دریافت کنند.
تاریخ:
1401/05/07
تعداد بازدید:
405
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal