تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پیام مهندس ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر به مناسبت 17 مرداد ماه گرامیداشت روز خبرنگار
هفدهم مرداد یادآور روز تجلیل اصحاب رسانه و قلم است. کسانی که درهمه حال در کنار مردم می باشند وبا نگرشی عمیق وپایبندی به رسالت خود ، قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از عدالت و آزادی قرار داده‌اند، وبا تاسی از سرور شهیدان عالم وآموزگار آزادی امام حسین (ع) در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم کردند امثال صارمی ها وآوینی ها .
هفدهم مرداد یادآور روز تجلیل اصحاب رسانه و قلم است.
کسانی که درهمه حال در کنار مردم می باشند وبا نگرشی عمیق وپایبندی به رسالت خود ، قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از عدالت و آزادی قرار داده‌اند، وبا تاسی از سرور شهیدان عالم وآموزگار آزادی امام حسین (ع) در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم کردند امثال صارمی ها وآوینی ها .
اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ویاران وفادارش برخود لازم می دانیم تا قدردان زحمات و از خودگذشتگی جهادگران عرصه قلم باشیم . کسانی که به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.
افتخار داریم که در شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر سالی دیگر را در مسیر تعامل منطقی و پایدار با اصحاب رسانه سپری کردیم تا از این طریق با انعکاس شفاف اطلاع رسانی وفرهنگ سازی درحوزه مدیریت مصرف آب در راه اهداف عالیه خود قدم برداریم.
اینجانب پیشاپیش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای خبرنگار، خدمت خبرنگاران ارجمندهم استانی وتلاشگران عرصه دانایی ، تلاشهای آنان را در عرصه فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی های عمومی درباره آب ارج می نهیم و سلامتی و توفیق روز افزون ایشان را از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

ابوالحسن عالی
رئیس هیات مدیره ومدیر عامل
شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر
تاریخ:
1401/05/17
تعداد بازدید:
901
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:8
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal