تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان بوشهر از پروژه‌های آبرسانی بوشهر
مدیر کل دیوان محاسبات استان بوشهر به همراه مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر از روند اجرای پروژه‌های آبرسانی در شهر بوشهر بازدید کرد.

مدیر کل دیوان محاسبات استان بوشهر به همراه مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر از روند اجرای پروژه‌های آبرسانی در شهر بوشهر بازدید کرد.

محسن فنی اصل از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن 35 هزار و 17 هزار مترمکعب، خط انتقال آب‌شیرین‌کن و از مرکز پایش و آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب بوشهر خط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر بازدید نمودند و روند طرح‌های یاد شده را مورد بررسی قرار دادند.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود : پروژه‌های آبرسانی در استان از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

مدیر کل دیوان محاسبات استان بوشهر با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مردم در عرصه آبرسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تصریح کرد: اداره کل دیوان محاسبات به منظور رفع مشکلات و تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر آمادگی کامل برای همکاری در چارچوب قوانین و مقررات دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم روند اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن 35 هزار و 17 هزار مترمکعب، خط انتقال آب‌شیرین‌کن را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بخشی از آب‌شیرین‌کن 17 هزار مترمکعب وارد مدار تولید شده و فاز بعدی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ابوالحسن عالی طرح آب‌شیرین‌کن 35 هزار مترمکعب با همکاری و مشارکت گروه سرمایه‌گذاری مپنا درحال اجرا است که درآینده نزدیک فاز نخست آن به بهره برداری خواهد رسید.

تاریخ:
1401/08/16
تعداد بازدید:
972
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal