تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
خطوط انتقال آب روستاهای بخش کاکی و شنبه شهرستان دشتی نوسازی شد
مدیریت اداره آب و فاضلاب شهرستان دشتی گفت: خطوط انتقال آب روستاهای بخش کاکی و شنبه این شهرستان با مشارکت واحد بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپام امام رضا(ع) شهرستان دشتی نوسازی شد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مجتبی گلبینی مطلق در تشریح این خبر اظهار کرد: در این عملیات 600متر از خطوط انتقال آب روستای باغ شالی بخش کاکی و یک هزار و 400متر از خط انتقال چاه تامین کننده آب روستاهای بخش شنبه مشتمل بر روستاهای چاهگاه، حاج احمدی، درویشی و اسلام آباد از شهرستان دشتی نوسازی شده است.
وی بیان کرد: با اجرای عملیات نوسازی خط انتقال چاه روزانه 700 متر مکعب آب استحصال و توزیع می شود.
گلبینی مطلق در ادامه از سرهنگ زارعی تبار فرمانده محترم سپاه امام رضا(ع) و سرهنگ حقیقت منش مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در راستای اجرای این طرح تشکر و قدردانی کرد.
وی همچنین با قدردانی از تلاش های مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان اظهار کرد: با تلاش جهادی صورت گرفته با کمترین هزینه نسبت به نوسازی خطوط انتقال فرسوده اقدام شده است که این مهم نویدبخش پایداری بیشتر آب در منطقه است.
گلبینی مطلق افزود: با توجه به اهمیت نوسازی خطوط در کاهش هدررفت آب، در ادامه نیز عملیات نوسازی خطوط براساس اولویت اجرایی خواهد شد.
تاریخ:
1401/11/08
تعداد بازدید:
250
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal