تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
20 پروژه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با 23 هزار میلیارد ریال اعتبار آماده افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شد/ افتتاح و عملیاتی شدن چند پروژه شاخص آبرسانی استان با حضور رئیس جمهور
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در دهه فجر و سفر رئیس محترم جمهور به این استان در اواخر بهمن ماه عملیات اجرایی 8 پروژه با اعتبار سه هزار و 895 میلیارد ریال آغاز و همچنین 11 پروژه با اعتبار 19 هزار و 166 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی در تشریح این خبر اظهار کرد: خط انتقال گشی- سرمستان و بخش دوم خط انتقال مجتمع دمیگز شهرستان به ترتیب با 55 و 75 میلیارد ریال اعتبار، شبکه توزیع آب روستای عامری و مخزن سالم آباد شهرستان تنگستان (با ظرفیت سه هزار مترمکعب) به ترتیب با 200 و 320 میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه هایی است که در دهه فجر و سفر رئیس جمهور به استان بوشهر عملیاتی می‌شوند.

وی بیان کرد: خط های انتقال آب بنداروز و خیرآباد شهرستان دشتستان به ترتیب با اعتبار 175 و 250 میلیارد ریال، مخزن پنج هزار مترمکعبی چاه مبارک با 420 و آب شیرین کن 5هزار مترمکعبی عسلویه با 2 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه های با قابلیت آغاز عملیات اجرایی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای بهمن ماه هستند.
عالی ادامه داد: از جمله پروژه های افتتاحی دهه فجر و سفر رئیس جمهور به استان بوشهر می توان به خط های انتقال آب مجتمع بندر رستمی و سمل گلنگون شهرستان تنگستان ، خط انتقال آب فاریاب شهرستان دشتستان و خط انتقال آب از آب شیرین کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر به سایت شهید ماهینی به ترتیب با 50، 55، 40 و 800 میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد.
وی اظهار کرد: عملیات خطوط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر ، تکمیل خطوط انتقال بین مخازن و پهنه بندی شبکه توزیع آب شهر کنگان ، فاز سه شبکه فاضلاب شهر دیلم و احداث آب شیرین کن اخند شهرستان عسلویه به ترتیب با 300، 130، 475 و 156 میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه های آماده افتتاح شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: آب شیرین کن شماره 2بوشهر به ظرفیت 35 هزار مترمکعب، آب شیرین کن وحدتیه و دالکی به ظرفیت 6 هزار و 500 مترمکعب، بخش اول خط انتقال مجتمع آبرسانی دمیگز دشتستان به ترتیب با 8هزار، 600 و 150 میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه هایی شرکت آبفا استان بوشهر هستند که در دهه فجر و یا سفر رئیس جمهور به استان مورد بهره برداری قرار می گیرند.
عالی افزود: شاخص ترین پروژه آماده افتتاح استان بوشهر فاز نخست طرح آبرسانی سیراف به جم است که با 8 هزار و 410 میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افتتاح می شود.
وی یادآور شد: پروژه یاد شده شامل فاز نخست آب شیرین سیراف-جم به ظرفیت 10 هزارمترمکعب، اجرا خط انتقال به طول 33 کیلومتر، احداث 5 ایستگاه پمپاژ، 7 باب مخزن بتنی به ظرفیت 50 هزار مترمکعب، 33 کیلومتر خط انتقال برق و همچنین 8 پست برق مربوط به آب شیرین کن ها و سایت ها است.
عالی افزود: پروژه طرح آبرسانی سیراف به جم از مطالبه دیرینه مردم شهرستان جم است که بدون تردید در افزایش پایداری آب شرب ساکنان این منطقه نیز نقش عدیده ای دارد.
تاریخ:
1401/11/09
تعداد بازدید:
287
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal